شبکه‌های اجتماعی

ایران خودرو مشخصات فنی و امکانات نسخه جدید پژو 207i با بدنه دو رنگ را اعلام کرد
اتومبیل فارسی - پژو 207i با بدنه دو رنگ

عرضه با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی

 

 

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی مشخصات فنی و امکانات نسخه جدید پژو ۲۰۷i با بدنه دو رنگ را اعلام کرده است.


بر اساس کاتالوگ منتشر شده از سوی این خودروساز داخلی، پژو 207i با بدنه دو رنگ با کد ۶۰۰۱۳ شناسایی خواهد شد و اولین محصول ایران خودرو است که با این سبک رنگ‌آمیزی به فروش می‌رسد. 

نسخه جدید پزو ۲۰۷i با بدنه دو رنگ مشابه سایر نسخه‌های پژو 207i در ایران، به پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ 1.6 لیتری مجهز است. این پیشرانه که با کد TU5 شناخته می‌شود توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت در دور 5800 و بیشینه گشتاور 142 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه را دارا است. در حال حاضر این نسخه جدید از پژو 207i تنها با جعبه دنده 5 سرعته دستی به فروش می‌رسد.

 

پژو 207i با بدنه دو رنگ در بخش‌هایی مانند قاب مه شکن جلو، قاب آینه‌های کناری، زه درها، دستگیره‌ها و البته سقف خودرو دارای تفاوت در نوع رنگ‌آمیزی با سایر نسخه‌های این هاچ‌بک محبوب بازار است. ناگفته نماند که بر اساس اعلام ایران خودرو در کاتالوگ رسمی این محصول، پژ 207i با بدنه دو رنگ در تریم داخل کابین نیز دارای تفاوت‌هایی با سایر نسخه‌ها است که این خودروساز از آن با عنوان تریم دو رنگ داخل کابین یاد کرده است.

از دیگر تغییرات پژو 207i دو رنگ با سای تیپ‌های این اتومبیل، استفاده از رینگ‌یهای آلیاژی 14 اینچی است. زیرا در حال حاضر سایر نسخه‌های این خودرو با رینگ فولادی عرضه می‌شود. 

 


از جمله امکانات رفاهی و ایمنی در دسترس در پژو 207i با بدنه دو رنگ می‌توان به مواردی نظیر سامانه چند رسانه‌ای با نمایشگر لمسی با قابلیت جدید میرور لینک، کروز کنترل، فرمان برقی، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، شیشه بالابرها و آینه‌های کناری برقی، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، چراغ‌های روشنایی روز و... اشاره کرد.

 

گروه صنعتی ایران خودرو در کاتالوگ رسمی پژو 207i با بدنه دو رنگ، بیشینه سرعت قابل دستیابی این محصول را 190 کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت آن به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش در سیکل ترکیبی را 6.6 ثانیه اعلام کرده است. همچنین شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این اتومبیل نیز 11.6 ثانیه برای نسخه دارای جعبه‌دنده دستی اعلام شده است.

 

AutomobileFa Peugeot 207i Catalog by IKCO

 

 

نظر دهید


در همین زمینه