شبکه‌های اجتماعی

نیسان جوک هیبریدی با پیشرانه رنو معرفی شد
Automobile Farsi - Nissan Juke Hybrid 2022

تابستان 2022 عرضه می‌شود

 

 

به نظر می‌رسد نیسان سیستم هیبریدی e-Power را که در بسیاری از مدل‌های خود برای بازارهای مختلف استفاده کرده است و  در آن چرخ‌ها با یک پیشرانه الکتریکی به حرکت درآمده و پیشرانه بنزینی منحصرا در حالت ژنراتور برای شارژ مجدد باطری عمل می‌کند برای نیسان جوک هیبریدی کنار گذاشته است.

 

در نیسان جوک جدید از چنین سیستمی بهره گرفته نشده و این مدل جدید فقط در بریتانیا تولید شده و عمدتا برای بازار اروپا است، بنابراین برای یکپارچه سازی محلی از نظر پیشرانه نیسان جوک جدید از سیستم هیبریدی رنو بهره خواهد گرفت.

 

سیستم E-Tech دو سال پیش کار خود را آغاز کرد و اکنون در چندین مدل رنو استفاده می‌شود. نیسان از ساده‌ترین سیستم هیبریدی رنو بهره گرفته که پیش از این در رنو کپچر و رنو کلیو نیز استفاده شده است. پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 94 اسب‌بخار و گشتاور 148 نیوتن‌متر در زیر کاپوت نیسان جوک جدید نصب شده است. این اتومبیل دیفرانسیل جلو بوده و توان پیشرانه الکتریکی آن تنها 49 اسب‌بخار است.

 

از نظر ظاهری نسخه هیبریدی با نسخه بنزینی متفاوت است و جلوپنجره جدیدی برای نیسان جوک هیبریدی طراحی شده است. طراحی V شکل تغییر کرده و قسمت ورودی هوا نیز کاهش یافته است، همچنین برای افزایش ضریب آیرودینامیکی نیسان جوک جدید جلوپنجره و ورودی هوا صرفا در مواقع ضروری باز شده و به صورت خودکار عمل می‌کند. از دیگر نکات فنی، تغییر نوع لنت‌های ترمز و همچنین حفاظ چرخ‌ها است. همچنین در طراحی جدید برای کاهش کشش آیرودینامیکی اسپویلر عقب کمی کشیده‌تر شده است. چرخ‌هایی که برای نیسان جوک هیبریدی در نظر گرفته شده، 19 اینچی همچون نیسان آریا بوده و همچنین چرخ‌های 17 اینچی نیز قابل نصب است.

 

هنوز هیچ تصویری از فضای داخلی اتومبیل وجود ندارد اما به نظر نمی‌رسد تغییرات قابل توجهی داشته باشد. نیسان جوک هیبریدی تابستان امسال 2022 به بازار اروپا عرضه خواهد شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه