شبکه‌های اجتماعی

شورولت Seeker، تهاجمی‌تر از همیشه
ل=اتومبیل فارسی - شورولت Seeker

جدیدترین شاسی بلند کامپکت شورولت معرفی شد


شورولت از جدیدترین شاسی بلند کامپکت خود در چین رونمایی کرد. این خودرو که توسط Saic-GM در چین تولید می‌شود به احتمال زیاد در آمریکا شمالی نیز عرضه شود. این خودرو مانند دیگر محصولات شورولت از جدید‌ترین سبک طراحی این شرکت سود می‌برد و ظاهری بسیار شیک دارد.


طراحی خارجی شورولت Seeker با خطوط تیز انجام شده که آن را بیش از پیش تهاجمی‌تر نشان می‌دهد. جلوپنجره با المان کرومی X مانند به دو قسمت تقسیم می‌شود که در بالا دیلایت‌ها و در قسمت زیرین ورودی‌هوا و چراغ‌های اصلی قرار می‌گیرد. نمای جانبی با خطوط برجسته، محافظ پلاستیکی گلگیر‌ها و رکاب که دور تا دور خودرو کشیده شده و رینگ‌های 18 اینچ آلومینیومی پخته و جذاب به نظر می‌رسد. نمای عقب نیز به لطف شیشه با شیب زیاد و چراغ‌های مربعی شکل که به سمت گلگیر‌ها متمایل می‌شود با دو نما دیگر هماهنگ است.


تصاویری که مشاهده می‌کنید تریم RS با سقف مشکی، رینگ‌های آلومینیومی 5 پر و بج‌های RS است که در دو نوع عرضه خواهد شد. ابعاد خودرو شورولت Seeker در طول، عرض، ارتفاع برابر با 1564،1823،4537 و فاصله بین دو محور آن نیز 2700 میلیمتر عنوان شده که از تریل بلیزر 130 میلیمتر بلندتر و 115 میلیمتر از اکونیکس و 337 میلیمتر از بلیزر کوتاه‌تر کوتاه‌تر است.


قوای محرکه شورولت Seeker از نوع چهار سیلندر 1.5 لیتر توربو Ecotec است که توان آن توسط شورولت منتشر نشده اما طبق اطلاعات قبلی و شنیده شده، انتظار می‌رود خروجی آن 177 اسب‌بخار باشد. گیربکس نصب شده بر روی این خودرو از نوع CVT است اما مشخص نیست که این خودرو در فرم‌های FWD یا AWD عرضه خواهد شد.


کابین جدیدترین شاسی بلند کامپکت شورولت دارای نمایشگر 10.2 اینچ اطلاعات و سرگرمی است که کمی به سمت راننده کشیده شده و از سیستم عامل Xiaoxue استفاده می‌کند. این سیستم از کارپلی بی سیم و به روز رسانی هوایی پشتیبانی خواهد کرد. صندلی‌های ردیف جلو از نوع برقی همراه با گرمکن و سرد کن و تنظیم گودی کمر هستند که از چرم با دوخت قرمز پوشیده شده‌اند. از دیگر امکانات این کابین می‌توان به پد شارژ وایرلس، سیستم صوتی Tune Dynamic ( این خودرو اولین محصول Saic-GM خواهد بود که مجهز به این سیستم صوتی می‌شود) و سانروف پانوراما اشاره کرد.


این خودرو به زودی در چین عرضه می‌شود و امکان دارد در آمریکا و کره نیز به فروش برسد.

 

نظر دهید


در همین زمینه