شبکه‌های اجتماعی

رضوانی هرکولس 6×6 با پیشرانه 1300 اسب‌بخاری معرفی شد
اتومبیل فارسی - رضوانی هرکولس 6×6

 توسعه بر اساس جیپ گلادیاتور

رضوانی محصول جدید خود را که یک اتومبیل 3 محور و 6×6 است با نام هرکولس معرفی کرد. به نظر می‌رسد که این مدل بر اساس جیپ گلادیاتور توسه یافته و و ردپایی از رضوانی تانک نیز در آن دیده می‌شود.

این کامیون همچنین به یک نوار افقی LED روی سقف و تایرهای 37 اینچی آفرود مجهز شده است. رضوانی هرکولس 6×6 دارای سیستم سرگرمی و چندرسانه‌ای آلپاین با نمایشگر 9 اینچی و سازگار با گوشی‌های هوشمند اپل است. مشتریان همچنین می‌توانند پوشش چرم ناپا را برای تزئین فضای داخلی کابین سفارش دهند.

 

   بخوانید > رضوانی تانک فیس‌لیفت با 1000 اسب بخار قدرت   

 

رضوانی برای هرکولس پیشرانه‌های متنوعی را در نظر گرفته است. نمونه اول یک پیشرانه 6 سیلندر V شکل 3.6 لیتری است که 285 اسب بخار قدرت و 353 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مشتریان همچنین می‌توانند نسخه اکودیزل V6 با 3 لیتر حجم را انتخاب کنند که توانایی تولید 260 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور را دارد.

مشتریانی که به دنبال نسخه قوی‌تر هستد نیز می‌توانند نسخه 8 سیلندر V شکل 6.4 لیتری HEMI را با توانایی تولید 500 اسب بخار قدرت انتخاب کنند. رضوانی یک نسخه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ را نیز ارائه می‌کند که همان پیشرانه مورد استفاده در دوج چلنجر SRT Demon است.

با تغییرات انجام شده در این پیشرانه، حال با 7 لیتر حجم توانایی تولید بیش از 1300 اسب بخار قدرت و 1334 نیوتن متر گشتاور را دارا است. سه موتور اول با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک یا 6 سرعته دستی ارائه می‌شود اما پیشرانه 7 لیتری V8 سوپرشارژ فقط با یک گیربکس 8سرعته اتوماتیک مورد استفاده در رم 1500 عرضه خواهد شد. صرف نظر از اینکه کدام پیشرانه انتخاب شده است، همه مدل‌ها مجهز به سامانه 6 چرخ محرک خواهند بود. این سامانه راننده را قادر می‌سازد یکی از حالت‌های 2×6 یا 4×6 یا 6×6 را انتخاب کند.

همه مدل‌ها مجهز به سامانه 6 چرخ محرک خواهند بود. این سامانه راننده را قادر می‌سازد یکی از حالت‌های 2×6 یا 4×6 یا 6×6 را انتخاب کند.

رضوانی برای هرکولس 6×6 سیستم تعلیق مسابقه‌ای و اکسل‌های مدل Dana 60 در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که Dana یک شرکت تولید کننده اکسل خودرو است که همکاری نزدیکی با شورولت، دوج، فورد، جیپ، کرایسلر و لندروور دارد. 

رضوانی یک نسخه نظامی را نیز برای هرکولس در نظر گرفته که از پوشش زرهی کولار (Kevlar)، شیشه ضد گلوله، لاستیک‌های ران فلت، مخزن سوخت خود آب‌بندی شونده، محافظ‌های مقاوم در برابر انفجار در زیر خودرو و محافظ‌های ضد پرتوهای الکترومغناطیس برخوردار است. این مدل همچنین دارای سیستم تعلیق تقویت شده، دستگیره درهای برقی و سیستم تولید دود برای گمراه کردن خودرو پشتی موسوم به smoke screen است.

از دیگر امکانات برجسته این نسخه زرهی می‌توان به سیستم دید در شب حرارتی، ماسک‌های ضد گاز، جعبه‌ کمک‌های اولیه و چراغ‌های کور کننده برای مختل کردن دید مهاجمان احتمالی اشاره کرد.

 

قیمت رضوانی هرکولس 6×6  از 225.000 دلار شروع می‌شود و برای نسخه نظامی به 325،000 دلار نیز می‌رسد.

نظر دهید