شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس AMG C63 F1
با رنگ خاص خاکستری آلپاین و تریم قرمز و مشکی

 

ابتدای ماه جاری میلادی، مرسدس از جدید‌ترین نسل C63 S E پرفورمنس رونمایی کرد و حالا نسخه‌ای ویژه با نام F1 ادیشن را بر پایه همان مدل معرفی کرده است. این نمونه بعد از عرضه مدل اصلی و تنها برای یکسال در دسترس خواهد بود.


F1 ادیشن از رنگ ویژه بدنه Alpine Grey بهره می‌برد که مانند بِتُن طیفی از خاکستری به حساب می‌آید. پایین درب‌ها گرادیانی از مشکی به خاکستری کشیده شده که داخل آن نوشته AMG دیده می‌شود و یک خط قرمز که دور تا دور خودرو کشیده شده تکمیل کننده جذابیت بصری F1 ادیشن محسوب می‌شود.


مرسدس F1 ادیشن بر روی رینگ‌های آلومینویمی فورج کاری شده 20 اینچ مشکی مات با پره‌های V شکل و نوار قرمز حاشیه آن سوار شده است. این مدل با پکیج آیرودینامیک AMG ارائه خواهد شد که شامل اسپلیتر جلو بزرگ‌تر، رکاب‌های جانبی اصلاح شده، اسپویلر لبه‌ای صندوق عقب و دفیوزر عقب می‌شود. دو بسته AMG Night Package I و AMG Night Package II در صورت سفارش؛ قطعاتی مانند گلگیر‌ها، درپوش آینه‌ها، خط شانه، تزئینات دور شیشه‌ها، جلوپنجره و سپر عقب را به رنگ مشکی مزین می‌کند. اگزوز‌های نیز در این پکیج‌ها با نمونه کروم مشکی تعویض می‌شوند.


کابین F1 ادیشن نیز دارای صندلی‌های AMG پرفورمنس از جنس چرم ناپا مشکی با دوخت قرمز و نشان برجسته AMG بر روی پشت سری‌ها است. از دیگر موارد این قسمت می‌توان به کمربند‌های ایمنی قرمز، کف‌پوش‌های مزین به لوگو F1 و فرمان با روکش ترکیبی چرم ناپا و میکروفایبر داینامیک اشاره کرد. همراه با این خودرو به خریدار چادر محافظ با لوگو F1 از جنس flannel هدیه داده می‌شود تا از خط و خش در امان بماند.

 


مرسدس F1 ادیشن در حال حاضر برای اروپا برنامه ریزی شده و ورود آن به آمریکا شمالی مشخص نیست. C63 جدید از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر توربو همراه با یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند که خروجی آن برابر با 671 اسب‌بخار قدرت و 1020 نیوتن‌متر گشتاور است. C63 می‌تواند طی مدت زمان 3.3 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 و در صورت ادامه به بیشینه سرعت 280 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه