شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لندروور دیفندر ۲۰۲۵
با تجهیزات رفاهی بیشتر و پیشرانه قوی تر

لندروور خانواده دیفندر را برای سال ۲۰۲۵ به‌روزرسانی کرده و عمده تمرکز خود را روی بهبود تجهیزات لوکس و راحتی و رفاه سرنشین‌ها گذاشته است. مجموع این تلاش‌ها در کنار پیشرانه دیزلی قوی‌تر، لندروور دیفندر ۲۰۲۵ را به گزینه‌ای ایده‌آل در بین شاسی‌بلندهای بزرگ تبدیل کرده است. هر کدام از نسخه‌ها از جمله نسخه ۱۱۰ و ۱۳۰ نیز ویژگی‌های استاندارد و آپشنال بسیاری دریافت کرده‌اند.

 

لندروور دیفندر ۲۰۲۵: پیشرانه و قدرت فنی

نسل جدید دیفندر افسانه‌ای در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و از آن زمان تا به امروز، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات برند بوده است. اگرچه دیفندر هنوز یک فیس‌لیفت واقعی دریافت نکرده اما لندروور آن را برای مدل سال ۲۰۲۵ آپدیت کرده است. تغییرات نیز بسیار گسترده و قابل توجه هستند و دیفندر را حتی یک سطح بیشتر از گذشته به استانداردهای لوکس و رفاهی لندروور نزدیک می‌کند.

لندروور دیفندر D350 مجهز به یک پیشرانه هایبریدی ملایم است که از یک پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر دیزلی تشکیل شده است. این پیشرانه قادر به تولید ۳۴۵ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر است. این نسخه قرار است جایگزین نسخه D300 شود و در مقایسه با آن، ۴۹ اسب بخار و گشتاور ۵۰ نیوتن‌متر بیشتری تولید می‌کند. لندروور می‌گوید این افزایش قدرت به شتاب‌دهی و قابلیت‌های یدک‌کشی دیفندر D350 کمک خواهد کرد.

 

لندروور دیفندر ۲۰۲۵: طراحی و فضای داخلی

لندروور برای سال ۲۰۲۵، خانواده دیفندر را به شکلی ساده‌تر معرفی کرده است. این مدل اکنون در تریم‌های تجهیزاتی S، X-Dynamic SE، X-Dynamic HSE، X و V8 عرضه می‌شود که هر کدام از آن‌ها برای هر سه نسخه بدنه (۹۰، ۱۱۰ و ۱۳۰) در دسترس است. از لحاظ ظاهری، تفاوت چندانی با مدل قبلی نمی‌توان پیدا کرد. نسخه جدیدی به نام دیفندر ۱۱۰ Sedona Edition نام دارد که فقط برای یک سال به فروش خواهد رفت و ظاهری الهام‌گرفته از صحرای آریزونا دارد.

بسته Signature Interior Pack که برای فضای داخلی لندروور دیفندر ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده، به صورت آپشنال برای نسخه Dynamic HSE عرضه می‌شود اما در نسخه‌های Defender X، V8 و Sedona Edition به صورت استاندارد حضور دارد. این بسته صندلی‌های جدید با ظاهر اسپرت و جای اختصاصی استراحت سر را به خودرو اضافه می‌کند. این صندلی‌ها که حافظه مخصوص دارند در ۱۴ جهت پیش‌فرض به صورت الکتریکی جابجا می‌شوند.

در تودوزی و کابین لندروور دیفندر ۲۰۲۵ از چرم و مواد مرغوب و باکیفیت دیگری استفاده شده است. در دو طرف کنسول مرکزی نیز جایگاه‌های کوچک شبیه به جیب قرار دارد که به راننده و سرنشین جلو اجازه می‌دهد تا لوازم کوچک را در آن‌ها قرار دهند. امکان ترکیب بسته داخلی با بسته مخصوص Captain Chairs Pack در نسخه دیفندر ۱۳۰ نیز وجود دارد.



خریداران لندروور دیفندر ۲۰۲۵ در ایالات متحده به‌روزرسانی‌های کم‌تری را نسبت به مشتریان محصول در اروپا، بریتانیا و استرالیا دریافت می‌کنند چون گزینه پیشرانه دیزلی و بسته داخلی Signature Interior در آمریکای شمالی در دسترس نیست. با این حال، خریداران آمریکایی به یک رنج ساده‌تر، گزینه‌های متنوع‌تر انتخابی و بسته صندلی‌های Captain Charis Pack (برای نسخه دیفندر ۱۳۰) دسترسی دارند.

پیش‌فروش لندروور دیفندر ۲۰۲۵ از همین الان در بریتانیا، اروپا و استرالیا آغاز شده و خریداران آمریکایی نیز می‌توانند به زودی سفارش خود را ثبت کند. البته کار لندروور با این مدل فعلا تمام نشده چون قرار است در اواخر امسال، نسخه پرچم‌دار جدید و مخصوص آف‌رود با پیشرانه V8 و نام احتمالی Octa معرفی شود.

نظر دهید


در همین زمینه