شبکه‌های اجتماعی

هاوال ویژن 2025 کانسپت در هند رونمایی شد
Automobile Farsi - Haval Vision 2025 Concept

خودروهای آینده هاوال چه شکلی است؟

گریت‌وال امسال در نمایشگاه اتومبیل دهلی نو در کنار 13 محصول از برندهای هاوال و اورا، دو شاسی‌بلند مفهومی نیز رونمایی کرد که می‌توان آن‌ها را پیش نمایشی از طراحی آینده مخصولات این شرکت دانست.

هاوال ویژن 2025 کانسپت یک شاسی بلند با طراحی بسیار مدرن است که حسی از استحکام را به بیننده القا می‌کند. در نمای جلو، جلوپنجره به خوبی در سپر محو شده، چراغ‌های دوگانه با یک خط در قسمت بالایی به هم متصل شده‌اند و امتداد همان خط، خط شخصیت بدنه را شکل داده و چراغ‌های عقب را نیز به یکدیگر متصل کرده است. به نظر نمی‌رسد نسخه تولید انبوه هاوال ویژن 2025 تفاوت زیادی با نمونه مفهومی آن داشته باشد. برای مدرن‌تر جلوه دادن این کانسپت، دو دوربین جایگزین آینه‌های کناری هاوال ویژن 2025 شده است.
طراحان هاوال هر چه در نمای بیرونی همه چیز را ساده برگزار کرده‌اند، در کابین خودرو تکنولوژی‌های جدید خود را به رخ کشیده‌اند. یکی از ویژگی جالب هاوال ویژن 2025 تکنولوژی تشخیص چهره و شناسایی اثر انگشت راننده است. سیستم واقعیت افزوده ارتقا یافته هدآپ دیسپلی این خودرو نیز می‌تواند اطلاعات را بر سطح وسیع‌تری از شیشه جلو نمایش دهد. آینه‌های کناری نیز جای خود را به دوربین داده‌اند و نمایشگر‌هایی مانند آنچه در آئودی e-Tron دیده‌ایم، جایگزین آن‌ها شده است.
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سیستم تشخیص چهره هاوال ویژن 2025 این است که می‌تواند تنظیمات سیستم چند رسانه‌ای و صندلی‌ها را بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده ابری، برای کاربر تنظیم کند.
همان‌گونه که از نام هاوال ویژن 2025 کانسپت پیدا است، نباید انتظار تولید انبوه آن را پیش از سال 2025 داشته باشیم. اگرچه می‌توان انتظار داشت برخی ویژگی‌های منحصر به فرد آن زودتر در تولیدات دیگر هاوال دیده شود.

نظر دهید


در همین زمینه