شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لامبورگینی اوروس
Performante Essenza SCV12

 

افراد ثروتمند نسبت به مردم عادی در یک دسته بالاتر زندگی می‌کنند اما در همان دسته اگر فردی مالک یک لامبورگینی باشد نیز، نسبت به باقی افراد در لیگ بالاتری قرار می‌گیرد. اما گاهی اوقات همه چیز را نمی‌توان با پول خرید و Urus Performante Essenza SCV12 یکی از آن موارد است. این شاسی بلند خاص همانطور که از نامش پیداست، بر اساس لامبورگینی اسنزا SCV12 ساخته شده و تنها به 40 مالک این سوپراسپرت پیست محور تحویل داده می‌شود.


اگرچه در پسوند این خودرو عدد 12 ذکر شده اما این ورژن از اوروس که بر اساس نسخه پرفورمانته توسعه پیدا کرده نیز همچنان از پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو نام آشنا لامبورگینی بهره می‌برد که 666 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و خبری از تغییرات در قوای فنی نخواهد بود. تغییرات اصلی بیشتر در نمای ظاهری و توسط بخش شخصی سازی Ad Personam رخ داده جایی که حالا بدنه اوروس از دو رنگ استفاده می‌کند که در تمامی موارد بخش زیرین و روی کاپوت مشکی رنگ هستند. سوپراسپرت مالک هر شماره‌ای داشته باشد، همان شماره بر روی در اوروس نیز حک می‌شود. یک خط تزئینی که رنگی متضاد با بدنه دارد از روی سپر جلو آغاز و با گذر از روی قسمت مشکی رنگ به انتهای خودرو می‌رسد. همین خط از ستون جلو تا روی چراغ عقب نیز کشیده شده است. زیر خودرو از رینگ‌های مشکی رنگ براق همراه با کلیپرهای ترمز همرنگ استفاده شده تا ابهت بیشتری پیدا کند.

 


داخل کابین Urus Performante Essenza SCV12 از آلکانترا مشکی و تزئینات فیبرکربن مات پوشیده شده است. قطعات الومینیومی مشکی آنودایز شده، دستگیره در قرمز رنگ، گرافیک مدل سوپر اسپرت همراه با نام این خودرو از دیگر ویژگی‌های کابین به حساب می‌آید. دو پلاک فیبرکربن داخل کابین وجود دارد که یکی مزین به نشان شصت سالگی لامبورگینی است در حالیکه دیگری را می‌توان با شماره و یا نام مالک پُر کرد.


قیمت این خودرو مشخص نشده اما مطمئنا از سوپراسپرت SCV12 که 2.2 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده بود ارزان‌تر است. این خودرو قدرتمندترین نسخه 12 سیلندر لامبورگینی است که 830 اسب‌بخار قدرت دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه