شبکه‌های اجتماعی

جیلی KX11 به زودی رونمایی می‌شود
Automobile Farsi - Geely KX11 SUV

کراس‌اوور مدرن جیلی

 

به تازگی تصاویری از کراس‌اوور جدید جیلی منتشر شده که بر پایه مگاپلتفرم CMA این شرکت طراحی و ساخته شده است. جیلی KX11، کراس‌اووری در اندازه متوسط است که ظاهری جسور و قدرتمند دارد. در نمای جلو شاهد استفاده از جلوپنجره با نوارهای کرومی عمودی هستیم که با الهام از آبشار طراحی شده و پیش از این نیز در جیلی پرفیس سدان به کار گرفته شده بود. جیلی قصد دارد KX11 را در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2021 رونمایی کند.
در نمای جلو شاهد چهره جسور و قدرتمند جیلی KX11 هستیم که به لطف وجود خطوط قدرتمند روی کاپوت و جلوپنجره چند ضلعی بزرگ ایجاد شده است. خطوط کرومی آبشاری جلوپنجره، و ورودی هوای سه تکه که در کناره ها فرم L مانند دارد چهره کلی جسوری به این خودرو داده است.


در نمای کناری، جیلی KX11 با خطوط صاف و تیزی همراه استو چرخ‌های بزرگ در کنار این خطوط به خوبی حسی از استحکام را در کراس‌اوور جدید جیلی ایجاد کرده است. خط صاف سقف نیز این نوید را می‌دهد که سرنشین‌ها فضای سر بسیار خوبی خواهند داشت. جیلی هنوز تصویری از نمای عقب و نمای داخلی KX11 منتشر نکرده است.


نام کامل پلتفرم CMA سوپر ماتریکس جیلی Compact Modular Architecture است که با رهبری ولوو و شراکت جیلی طراحی و ساخته شده است. این پلتفرم همزمان در محصولات جیلی، لینک اند کو، ولوو و پولستار استفاده می‌شود. تا کنون 20 مدل بر پایه این پلتفرم طراحی شده و میزان فروش آن‌ها از 600.000 دستگاه عبور کرده است. گروه جیلی می‌تواند بر پایه این پلتفرم مدل‌های جمع و جور و متوسط خود را طراحی و تولید کند. این ساختار می‌تواند راه‌حل‌های مشترک از جمله سیستم زنجیره تامین، ابزارهای مورد استفاده، تکنولوژی‌های لازم در مدل‌های متنوع را بر اساس جایگاه تعریف شده برای برند به اشتراک بگذارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه