شبکه‌های اجتماعی

کانسپت زیبای جیلی در یک قدمی تولید
Automobile Farsi - 2021 Geely Preface

عکس‌های رسمی جیلی پرِفیس منتشر شد

در آپریل 2019، جیلی پرِفیس (Preface) کانسپت را رونمایی کرد. یک سدان زیبا که بر پایه پلتفرم ماژولار کامپکت CMA که به صورت مشترک توسط جیلی و ولوو توسعه داده شده، طراحی شده است.
اکنون جیلی پرِفیس به مرحله تولید انبوه نزدیک شده و این خودروساز چینی اقدام به انتشار تصاویر رسمی آن کرده است. در حال حاضر تنها تصاویر نمای بیرونی این خودرو منتشر شده است، اما زمان زیادی تا نمایش کابین این خودرو باقی نمانده و جیلی قصد دارد آن را در سه ماهه چهارم سال 2020 به صورت رسمی رونمایی کند.


پس از جیلی FY11 که با نام ژینگ‌یو نیز شناخته می‌شود و یک کراس‌اوور کوپه بر پایه پلتفرم CMA است، این دومین محصول جیلی است که بر پایه پلتفرم مشترک جیلی- ولوو ساخته شده است.

جیلی پرِفیس در مقایسه با نمونه کانسپت خود به طور مشخصی منطقی‌تر شده است. دیگر خبری از درهای خودکشی و دوربین‌های کناری جایگزین آینه‌ها نیست و طراحی چراغ‌ها و سپرها کمی اصلاح شده است. به طور کلی، تناسبات ظریف و اسپرت جیلی پرِفیس، شما را به یاد سدان‌های کنونی ولوو می‌اندازد. جیلی در نسخه تولیدی این مدل نیز از جلوپنجره کیهانی خود استفاده کرده نسبت به نمونه اول آن که در سال 2015 معرفی شد، کمی کشیده‌تر شده و انحنای بیش‌تری دارد.

گای بورگوین، معاون مرکز طراحی جیلی شانگهای می گوید: « ما تلاش کرده‌ایم بسیاری از ویژگی‌های جیلی پرِفیس کانسپت را در نمونه تولیدی حفظ کنیم و با اضافه کردن بازخوردهایی که از مشتری‌های جهانی جیلی و طرفداران خود داریم، بخش‌های زیادی را در آن ارتقا و بهبود دهیم. این اتومبیل، انعکاس دهنده رشد مداوم و تعهدی است که به مشتریان خود داریم»

 

جیلی در موعد مقرر اطلاعات مربوط به ویژگی‌های فنی جیلی پرِفیس را مانند دیگر ویژگی‌های آن منتشر خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بنزینی 4 سیلندر به همراه نسخه‌های هیبریدی با الکتریکی گزینه‌های این شرکت برای قوای محرکه جیلی پرِفیس‌ را تشکیل دهند. هر چند این احتمال نیز وجود دارد که مانند مدل FY11 از یک موتور 1.5 لیتری توربو برای آن استفاده کند.
همان‌گونه که در میانه سال 2019 جیلی FY11 ابتدا در چین عرضه و سپس راهی بازارهای جهانی شد، جیلی پرِفیس نیز ابتدا در دسترس چینی‌ها قرار می‌گیرد، سپس در دیگر کشورها عرضه خواهد شد. جیلی پرِفیس در کارخانه این شرکت در بندر هانگژو چین تولید خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه