شبکه‌های اجتماعی

نگاهی به جعبه جمع و جور دانگ‌فنگ
Automobile Farsi - Dongfeng Fengguang EV

فنگ‌گوانگ رقیب ولینگ و چری کیوکیو

 

 

موفقیت چشم‌گیر ولینگ مینی برقی در بازار چین دیگر خودروسازان این کشور را هم به ساخت مدل‌های مشابه ترغیب کرده است. از این مدل 329 هزار دستگاه در چین به فروش رفت بنابراین پاییز گذشته هاچ‌بک مشابهی در چری رونمایی شد که نسل جدید Chery QQ بود و حالا دانگ‌فنگ نیز مدل مشابهی را به بازار معرفی کرده است.


هاچ‌بک سه در جدید دانگ‌فنگ «فنگ‌گوانگ» مینی برقی نام دارد و دقیقا به همان شکل دو مدل خودروی الکتریکی ذکر شده است. جعبه دانگ‌فنگ از پانل‌های تخت، چرخ‌های 12 اینچی است که طول آن 2995 میلی‌متر، عرض آن 1495 میلی‌متر و ارتفاع آن 1640 میلی‌متر است. فاصله دو محور این مدل دانگ‌فنگ 1960 میلی‌متر است.


جالب است بدانید که برای اولین بار از DFSK که تولیدکننده وسایل تجاری است شناخته شده‌است در توسعه این خودروی شهری برقی همکاری داشته است. برای این مینی برقی سه در لوگوی جدیدی به شکل حرف E درست شده است. پالت رنگی بدنه این مینی از سایه‌های پاستلی استفاده شده است.

 

 


تصاویر داخلی این مینی جالب هنوز در دسترس نیست و جزئیات فنی نیز به طور کامل در دسترس نیست. فنگ‌گوانگ از پیشرانه 34 اسب‌بخاری برخوردار بوده و در مقابل پیشرانه‌های 27 اسب‌بخاری چری و ولینگ قدرتمندتر است. پیشرانه این اتومبیل روی مجور عقب نصب شده است. دانگ‌فنگ گوانگ‌فنگ در سه ماهه اول سال 2022 به طور کامل معرفی خواهد شد.

 

 

نظر دهید