شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - داج چلنجر Shakedown
اولین مدل از پروژه Last Call

 

این اولین نمونه از 7 خودرو تولید محدود داج برای چارجر و چلنجر V8 است. پس از اتمام تولید این 7 مدل لیمیتد ادیشن، چارجر و چلنجر هشت سیلندر برای همیشه از محصولات این خودروساز کنار می‌روند.


تفاوت‌های این مدل با نمونه عادی در ظاهر خودرو خواهد بود و هیچ ارتقا فنی برای آن در نظر گرفته نشده است. در نمایشگاه سما 2016 نمونه 1971 Shakedown Challenger concept به نمایش درآمد که این خودرو برای ادای احترام به آن از همان فرمول استفاده می‌کند. یکی از این المان‌ها خط قرمز و مشکی است که از جلو تا انتهای خودرو کشیده شده تا این نمونه را از دیگر مدل‌ها جدا کند. یک هود بزرگ بر روی کاپوت قرار دارد تا هوای مورد نیاز به پیشرانه قدرتمند چلنجر برسد. نشان قرمز رنگ 392 بر روی گلگیر، نشان چلنجر و R/T برو روی جلوپنجره، نشان شیک داون قرمز ( خارج و داخل خودرو )، کلیپر‌های ترمز شش پیستون قرمز رنگ و رینگ‌های 20 اینچ مشکی از جمله مواردی است که این خودرو را خاص می‌کند.


داج در مجموع 1000 دستگاه از داج چلنجر Shakedown تولید می‌کند که 500 دستگاه از آن Challenger R/T Scat Pack با رنگ خاکستری Destroyer Grey و رینگ‌های Low Gloss Black Slingshot و 500 دستگاه دیگر R/T Scat Pack Widebody با رینگ‌های Carbon Black Warp Speed است.

 


به غیر از نمونه‌های لیمیتد ادیشن، تمام چارجر‌ها و چلنجر‌های 2023 که تولید و پلاک می‌شوند در زیر کاپوتشان یک نشان ویژه Last Call نصب خواهد شد. تولید هر دو خودرو در نسل فعلی قرار است در دسامبر 2022 به پایان برسد. داج می‌خواهد هر دو این مدل‌ها را در آینده به صورت الکتریکی وارد بازار کند. قیمت این خودرو در زمان عرضه مشخص می‌شود که در بهار 2023 خواهد بود.

 

نظر دهید


در همین زمینه