شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بیجینگ X55
نمایش در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان

در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان شرکت تیگارد موتور و دیار خودرو در یک غرفه مشترک حضور داشتند که در این غرفه علاوه بر کراس‌اوور تیگارد X35 محصول وارداتی این گروه بیجینگ X55 به نمایش درآمد. این محصول پیش از این نیز در نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو نیز به نمایش گذاشته شده بود.

 

هلدینگ دیار در بالاترین نسخه با امکانات کامل این خودرو را به بازار ارائه می‌کند. از مشخصات منحصر به فرد بیجینگ X55 می‌توان به طراحی ظاهری و داخلی آن اشاره کرد. از نظر بسیاری از منتقدان طراحی خودرو بیجینگ X55 دارای طراحی جذاب، گیرا و به‌روز است که المان‌های به کار رفته و چراغ‌های جلو و عقب و همچنین فضای داخل کابین بسیار هماهنگ و چشم‌نواز طراحی شدند.

 

 

بیجینگ X55 دارای طول، عرض، ارتفاع و فاصله دو محور 4620، 1886، 1680 و 2735 میلی‌متر است. سیستم تعلیق به کار رفته در این محصول گروه دیار در محور جلو از نوع مک‌فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک است.

در بخش قوای محرکه بیجینگ X55 دارای پیشرانه‌ای با حجم 1.5 لیتر است که توانایی تولید 185 اسب‌بخار قدرت و 305 نیوتن‌متر گشتاور را دارا بوده و با یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه همراه شده است. بر اساس اطلاعات درج شده در کاتالوگ این محصول وزن خالص آن 1665 کیلوگرم و حجم مخزن سوخت آن 53 لیتر است.

 گفتنی است فضای داخلی کابین بیجینگ X55 از ظرافت خاصی برخوردار بوده و در راستای زبان طراحی به کار گرفته شده حجم‌پردازی‌های داشبورد و دریچه‌های منحصر به فردی برای هوای مطبوع به خوبی استفاده شده‌اند.

 

 

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز بیجینگ X55 به فرمان برقی، سیستم‌های ایمنی ABS، EBD، EBA، EPB و BOS، ورود بدون کلید، دکمه استارت، سیستم کنترل حرکت در شیب (HHC)، سیستم پایداری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، دستیار پارک خودرو، کیسه هوا راننده و سرنشین، کیسه هوای ایمنی جانبی و پرده‌ای، سیستم پایش فشار باد تایرها، رادار عقب و ججلو، دوربین عقب، نمایشگر 10.1 اینچی، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال، 8 بلندگو، صندلی راننده 6 جهته، گرم‌کننده صندلی‌های جلو و سنسور در دست بودن فرمان مجهز است.

نظر دهید


در همین زمینه