شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - گریت وال کنون سایر
معرفی پیکاپ 6x6 گریت‌وال کنون ‌سایبر

 

از بین خودروهای پیکاپی که در نمایشگاه شانگهای معرفی شد، این Cannon CyberP!ckup 6x6 گریت‌وال بود که چشم‌ها را به خود خیره می‌کرد. این خودرو با همکاری Chaojing Motors توسعه پیدا کرده و از سه محور با رینگ‌های 18 اینچ و تایرهای آفرود Cooper Discoverer AT3 33 اینچ در آن استفاده شده است.


گریت‌وال کنون سایبر بر اساس Shanhai Cannon تولید شده اما یک محور اضافه‌تر به همراه سیستم تعلیق Heavy-Duty، کمک فنرهای نیتروژنی و پنج قفل دیفرانسیل الکترونیکی دارد. این پیکاپ به گونه‌ای توسعه یافته که نه تنها از قوای محرکه پلاگین هایبرید بلکه از یک پیل سوختی هیدروژنی نیز استفاده می‌کند. در کل، گریت وال کنون سایر PHEV از پیشرانه درونسوز 6 سیلندر 3 لیتر توئین توربو به همراه موتور الکتریکی بهره می‌برد که در مجموع 510 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. باطری‌های پیکاپ گریت وال کنون سایر تنها می‌توانند 50 کیلومتر برد مسافت داشته باشند.

 


از نظر طراحی، گریت وال کنون سایر با نمونه اصلی کاملا متفاوت شده و در نمای رو به رو آن می‌توان اثراتی از تاکوما و رم 1500 مشاهده کرد. از ویژگی‌های آن می‌توان به وینچ آلومینویمی، یک جفت recovery hooks، گلگیرهای برآمده و درب بار تقسیم شونده 60:40 اشاره کرد.


شاید این پیکاپ خودرویی به نظر برسد که تنها برای نمایشگاه آماده شده باشد اما تصاویر جاسوسی از گریت وال کنون سایر حاکی از آن است که این شرکت آن را در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه