شبکه‌های اجتماعی

Automobile Farsi -Yangwang U8
Automobile Farsi -Yangwang U8
لوکس و راحت

 

یانگ ونگ برند جدیدی از BYD محسوب می‌شود که در حال حاضر تنها دو محصول دارد. یکی از این محصولات شاسی‌بلند U8 است که تصاویر رسمی آن ماه گذشته منتشر شد و حالا در نمایشگاه اتومبیل شانگهای و نمایش رسمی این خودرو، تصاویر کابین آن نیز به نمایش درآمد.


پیش از این تصاویر جاسوسی یانگ ونگ U8، پیکربندی 2+2+3 را نشان می‌داد، اما تصاویری که به تازگی منتشر شده خلاف این موضوع را ثابت کرده است. در این تصاویر، یانگ ونگ U8 با پیکربندی 5 نفره به تصویر کشیده شده که مانند دیگر شاسی بلندها، ردیف دوم قابلیت جمع شدن برای افزایش فضای بار دارد. امکان دارد که در روز رونمایی رسمی، این شرکت خبر از نسخه 7 سرنشین بدهد که باید منتظر ماند.


برخلاف طراحی خارجی خشن و آفرودی، کابین یانگ ونگ U8 که با نام Halo Cockpit از آن یاد می‌شود بسیار لوکس و راحت طراحی شده است. کابین یانگ ونگ U8 تماما از چرم قهوه‌ای ناپا پوشیده شده و از سقف کهکشانی با قابلیت سفارشی سازی بهره می‌برد. در مرکز داشبورد نمایشگر عمودی 12.8 اینچ گلکسی خمیده سیستم اطلاعات و سرگرمی با زاویه 37 درجه وجود دارد که باعث شده تا خروجی تهویه مطبوع به روی داشبورد نقل مکان کند. به غیر از این، نمایشگر 23.6 اینچ پشت فرمان و رو به روی سرنشین جلو نیز وجود دارد تا کابین از نمایشگر خالی نباشد. کنترلگرهای فیزیکی زیر نمایشگر وجود دارد و زیر آن‌ها در کنسول میانی نیز پد شارژ وایرلس تلفن همراه قرار گرفته است.


سرنشینان عقب یانگ ونگ U8 نیز از وجود نمایشگر بی بهره نیستند و دو نمایشگر شناور 12.3 اینچ به همراه سیستم صوتی Evidence Series Hi-End همراه با 22 بلندگو با قابلیت 3D وظیفه سرگرمی این ردیف را بر عهده دارد.


فرمان یانگ ونگ U8 مانند برخی از خودروهای سوپراسپرت در بالا از چراغ‌های نشان دهنده تعویض دنده و در پایین از دکمه‌های مود رانندگی بهره می‌برد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه