شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بوگاتی بیبی دو
اسباب بازی گران قیمت

 

این گران قیمت‌ترین اسباب بازی است که تا به حال دیده‌ایم، زیرا قیمت در نسخه پایه به 35.000 دلار می‌رسد. بوگاتی پس از معرفی میسترال تصمیم گرفت تا بوگاتی بیبی را ارتقا دهد و نسخه دو آن را با سبک و سیاقی جدید و البته محدودتر و گران‌تر تولید کند.


بوگاتی بار دیگر با Little Car برای ساخت این نمونه همکاری کرد تا این خودرو کربنی کوچک را به سرانجام برساند. برای داشتن این مدل باید یکی از چند دستگاه میسترال ساخته شده را داشته باشید زیرا به صورت عادی فروخته نخواهد شد. اگر خریدار مالک یک دستگاه میسترال باشد، بوگاتی بیبی ll کربن ادیشن را با توجه به شرایط و مشخصات شخصی شما می‌سازد.


از نظر طراحی، کربن ادیشن مانند نسخه معمولی به نظر می‌رسد اما در این نمونه از کربن و رنگ سیاه برای بدنه استفاده شده و صندلی‌ها نیز به رنگ زرد درآمده‌اند. چراغ‌ها مانند نمونه‌های کلاسیک گرد هستند اما داخل آنها مانند میسترال LED‌های افقی کار شده است.


بوگاتی بیبی ll برای اولین بار در سال 2019 و به عنوان ادای احترام به نسخه اصلی که سال 1926 ساخته شده بود معرفی شد. نسخه اولیه، 75 درصد کوچک‌تر از بوگاتی تایپ 35 بود که از روی آن ساخته شده بود و تنها 500 دستگاه از آن به تولید رسید. از نظر مکانیکی این خودرو با نمونه معمولی تفاوت ندارد و از یک موتور الکتریکی و یک باطری 2.8 کیلووات ساعت استفاده می‌کند که خروجی آن 13 اسب‌بخار است. با این خروجی، کربن ادیشن می‌تواند به حداکثر سرعت 70 کیلومتر بر ساعت برسد.


قیمت Baby II Carbon Edition با مالیات و هزینه حمل برای ثروتمندادن و مالکین میسترال 84.500 دلار خواهد بود.

 

نظر دهید