شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ب‌ام‌و M Hybrid V8
رونمایی در اولین مسابقه

 

M Hybrid V8 آخر هفته در مسابقه 24 ساعته دیتونا شرکت کرد و همانجا معرفی شد.


در این مسابقه تنها دو دستگاه از این خودرو شرکت کردند که شماره 24 توسط فیلیپ انگ، آگوستو فارفوس، مارکو ویتمن و کولتون هرتا رانده شد که در نهایت به مقام ششم دست پیدا کرد. این خودرو به کسب پودیوم نزدیک شده بود اما در 1.4 انتهای مسابقه به مشکل سبستم هایبرید برخورد و این شانس را از دست داد. سیستم هایبرید خودرو شماره 25 نیز در میانه راه به مشکل خورد و این تیم 2.5 ساعت را صرف تعمیر آن کرد که در نهایت نتوانست رتبه‌ای بهتر از نُه در کلاس GTP بدست بیاورد.


فرانسیسکو فن میل مدیر اجرایی BMW M بعد از این مسابقه گفت: «مسابقه دیتونا برای تمام شرکت‌کنندگان سخت و دشوار بود و من به تیم BMW M Sport و BMW M Team RLL بابت تلاشی که انجام داده‌اند تبریک می گویم. تیم در طول مسابقه با مشکلاتی مواجه شد که با توجه به خودرو جدید کاملا طبیعی و پیش‌بینی شده بود. با این حال عبور هر دو خودرو از خط پایان، اولین گام مهم در راه رسیدن به موفقیت است.»


BMW M Hybrid V8 در مسابقات IMSA WeatherTech آمریکا شمالی، FIA World Endurance Championship و مسابقات 24 ساعته لمان شرکت خواهد کرد. این هایپرکار مسابقه‌ای از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو همراه با موتور الکتریکی و اینورتر استفاده می‌کند که 631 اسب‌بخار قدرت و 650 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.



 

نظر دهید