شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - استون مارتین DBX707
نسخه‌ای ویژه از DBX707

 

استون مارتین DBX707 برای قدرتمند و سریع بودن به هیچ تغییری نیاز ندارد زیرا در حال حاضر این شاسی بلند انگلیسی با 697 اسب‌بخار قدرت، قویترین شاسی بلند جهان با پیشرانه درونسوز است. DBX707 با حفظ عنوان، به لطف بیشینه سرعت 310 کیلومتر بر ساعت؛ سریع‌ترین شاسی بلند بازار با شتاب اولیه 3.1 ثانیه نیز محسوب می‌شود.


افراد کارخانه گایدون در فصل جاری فرمول یک از نتایج تیم راضی هستند و امیدوار هستند که این روند تا پایان فصل به همین صورت ادامه پیدا کند. این خودروساز به همین مناسبت، ورژنی خاص از قدرتمندترین محصول خود را با رنگ سبز و نام DBX707 AMR23 Edition معرفی کرد.


برای ساخت این نسخه مبتنی بر F1 دپارتمان شخصی سازی استون مارتین که با نام Q آن را می‌شناسیم وارد عمل شده است. بدنه با رنگ Podium Green و تزئینات فسفری پوشیده شده که کاملا از روی خودرو F1 این فصل تیم برداشته شده و البته آن را بر روی خودرو مدیکال نیز می‌بینیم. برای تمایز بیشتر نسبت به نسخه استاندارد، گلگیرها مزین به نماد Q هستند و پشت رینگ‌های عظیم تیره دیسک‌های ترمز با رنگ Racing Green قرار گرفته تا کنتراست بهتری ایجاد کند.

 


داخل خودرو استون مارتین DBX707 نیز دستخوش تغییر شده و حالا صندلی‌ها از روکش چرم مشکی و سبز همراه با دوخت فسفری بهره می‌برند. لوگو استون ارتین نیز با همین رنگ بر روی پشت سری‌های یکپارچه گلدوزی شده‌اند. علاوه بر این، در جای جای این کابین تزئینات فیبر کربن دیده می‌شود و داخل رکاب لوگو AMR23 حک شده است.


استون مارتین DBX707 در حال حاضر قابل سفارش است اما استون مارتین از قیمت و تعداد تولید آن صحبتی نمی‌کند.

 

نظر دهید