شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارس - مرسدس بنز GLS
مدرن‌تر و پیشروتر از قبل

 

مرسدس بنز کلاس GLS خود را همراه با مدل مایباخ و AMG برای سال 2024 به روز رسانی کرد. GLS استاندارد از نظر بصری ارتقا جزئی دریافت می‌کند که معطوف به جلوپنجره جدید با 4 خط افقی تیره براق، گرافیک چراغ‌های عقب و رنگ‌های جدید Twilight Blue Metallic و Manufaktur Alpine Grey Non-Metallic می‌شود.


داخل کابین مرسدس بنز کلاس GLS، سیستم اطلاعات و سرگرمی مرسدس بنز موسوم به MBUX سه گرافیک جدید شامل کلاسیک، اسپرت و Discreet را دریافت می‌کند. علاوه بر این سه حالت Navigation, Assistance, Service و هفت تم رنگی نیز وجود دارد که بر اساس انتخاب مالک می‌تواند از آن بهره برد. در تنظیمات Off-Road، برای سهولت در رانندگی این سیستم زاویه شیب، قطب نما و دوربین زیر سپر را به نمایش می‌گذارد. مرسدس برای مرسدس بنز کلاس GLS از روکش جدید چرم کاتالانا بژ و باهیا بروان و تزئینات جدید چوب High-Gloss Brown Linden و Manufaktur Piano Lacquer Flowing Lines استفاده کرده است.


GLS580 4Matic با بسته سفارشی Off-Road Engineering عرضه می‌شود که یک محافظ سینی جلو به آن اضافه می‌کند و ارتفاع از سطح زمین آن را نیز 1.2 اینچ افزایش می‌دهد.

 


GLS 600 Maybach نیز به روز رسانی جزئی دریافت می‌کند که شامل نورپردازی کابین به صورت استاندارد همراه با نمایش متحرک لوگو، روکش چرم سوراخدار با طرح لوزی و رینگ‌های فورج کاری شده 23 اینچ می‌شود.


GLS63 AMG پروژکتورهای استاندارد دریافت می‌کند که بر روی زمین انیمیشن مخصوص AMG را به نمایش می‌گذارد. آپدیت‌های سیستم نرم‌افزاری سیستم تثبیت کننده واژگونی و سیستم تعلیق نیز به مرسدس بنز کلاس GLS افزوده شده است. داخل کابین بنز کلاس GLS گزینه‌های روکش Bahia Brown/Black and Macchiato Beige/Black Nappa برای خریداران قابل انتخاب خواهد بود. این نسخه حالا به صورت استاندارد با سانروف پانوراما، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو و نور بالا تطبیقی عرضه می‌شود.


قوای محرکه این شاسی بلند لوکس برای 2024 به شرح زیر است:


GLS450 4Matic از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توربو بهره می‌برد که 375 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.
GLS580 4Matic از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو بهره می‌برد که 510 اسب‌بخار قدرت و 729 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.
GLS600 Maybach از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو بهره می‌برد که 550 اسب‌بخار قدرت و 729 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.
GLS63 AMG از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو بهره می‌برد که 603 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

نظر دهید


در همین زمینه