شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رنجروور ولار
حفظ کلی استایل

 

رنجروور شیک‌ترین و لوکس‌ترین مدل خود را برای سال 2024 فیس‌لیفت کرد. طراحان رنجروور تغییرات زیادی بر روی نمای خارجی انجام نداده‌اند و تنها تغییراتی که بر روی ولار صورت گرفته معطوف به تغییر چراغ‌های جلو همراه با دیلایت، جلوپنجره جدید و زیرسپر جدید می‌شود.


بیشتر تغییرات داخل کابین ولار رخ داده است جایی که سیستم اطلاعات و سرگرمی 11.4 اینچ لندروور از مرکز داشبورد بیرون زده و ولار را به رنجروور و رنجروور اسپرت شبیه می‌کند. سرنشینان با دوبار ضربه بر روی این نمایشگر می‌توانند به 80 درصد قابلیت‌های این سیستم دسترسی داشته باشند. Pivi Pro آپدیت هوایی را ساپورت می‌کند و با استفاده از اندروید اتو و اپل کار پلی نیز گوشی‌های همراه را به خود متصل خواهد کرد. شارژ وایرلس نیز در کنسول میانی جا نمایی شده است. فضای داخلی لندروور ولار با ترکیبی از چرم، پشم و پارچه‌های پلی اورتان پوشیده شده که سه رنگ Cloud, Raven Blue, Deep Garnet را می‌توان برای آن انتخاب کرد. برای تزئینات نیز لندروور از Moonlight Chrome بر روی فرمان، دریچه‌های هوا و کنسول مرکزی استفاده می‌کند. دو رنگ Metallic Varesine Blue و Premium Metallic Zadar Grey برای بدنه در نظر گرفته شده است.


لندروور این خودرو را در بازار ایالات متحده با نمونه پایه P250 که از پیشرانه 2 لیتر توربو با خروجی 247 اسب‌بخار قدرت و 364 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد عرضه خواهد کرد. این میزان خروجی توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. نمونه P400 از پیشرانه 3 لیتر بهره می‌برد که 395 اسب‌بخار قدرت و 549 نیوتن‌متر گشتاور دارد. همراه با پیشرانه درونسوز یک سیستم هایبرید ملایم نیز بر رویلندروور ولار نصب می‌شود که نیرو خود را از باطری لیتیوم یون 48 ولت می‌گیرد. این مدل نیز از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم AWD بهره‌مند است.


فیس‌لیفت ولار در اروپا با عنوان P400e پلاگین هایبرید عرضه می‌شود. ظرفیت باطری این مدل از 13.6 کیلووات ساعت به 19.2 کیلووات ساعت ارتقا یافته تا برد مسافت را بیشتر از قبل کند. حداکثر قدرت شارژ نیز به 50 کیلووات تغییر پیدا کرده است. لندروور نسخه‌های دیزل چهار سیلندر D200 و شش سیلندر D300 را در قاره کهن به فروش می‌رساند. هنور اطلاعاتی از نسخه قدرتمند SVAutobiography با پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتر در دسترس نیست. JLR پیشرانه مدل‌های رنجروور و رنجروور اسپرت را با نمونه N63 ب‌ام‌و تعویض کرده است.


خریداران می‌توانند لندروور ولار را در بازار آمریکا با قیمت پایه 61.500 دلار برای P250S سفارش‌گذاری کنند. P250 Dynamic SE 63.600، P400 Dynamic SE 70.600 و P400 Dynamic HSE 78.400 دلار قیمت دارند.

 

نظر دهید


در همین زمینه