شبکه‌های اجتماعی

رونمایی از کیا سلتوس فیس‌لیفت با استایلی مدرن
اتومبیل فارسی - کیا سلتوس فیس‌لیفت

نمایشگاه بوسان بهترین زمان برای یک فیس‌لیفت جذاب


کیا عکس‌های فیس‌لیفت سلتوس را منتشر کرد که طراحی جدید و هم سبک با محصولات دیگر کیا با کابین مجز‌تر از قبل به وضوح در آن دیده می‌شود.


کیا سلتوس در سال 2019 معرفی شد و حالا بعد از گذشت 3 سال بهترین زمان برای یک فیس‌لیفت جذاب و تازه‌تر کردن استایل خودرو محسوب می‌شود. در نمای جلو چراغ‌ها از نوع LED هستند که بخش دی‌لایت این چراغ تا روی جلوپنجره جدید کشیده شده است. سپر و زیر سپر فیس‌لیفت سلتوس به صورت کامل تغییر کرده و حالا ورودی هوای این قسمت ساده‌تر از نمونه قبل طراحی شده که نمای مدرن‌تری به این قسمت می‌بخشد.


در فیس‌لیفت سلتوس نمای عقب نیز مانند نمای جلو تغییرات گسترده‌ای داشته است. تزئینات کروم جای خود را به نوار متصل کننده چراغ‌های ترمز LED داده‌اند که حالا به صورت عمودی طراحی شده‌اند. درب صندوق عقب، سپر و زیر سپر نیز به صورت کلیتغییر کرده‌اند. نمای جانبی فیس‌لیفت سلتوس تغییراتی نداشته و تنها می‌توان به تغییر طرح رینگ‌ها با انتخاب گزینه دو رنگ اشاره کرد.


داخل کابین فیس‌لیفت سلتوس با نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 10.25 اینچ و نمایشگر دیجیتال پشت فرمان 10.25 به صورت کلی مدرن و دیجیتالی شده است. با این عمل سلتوس به برادر خود یعنی اسپورتیج و دیگر مدل‌های کیا نزدیک می‌شود. دکمه‌های روی داشبورد برای کنترل تهویه مطبوع به همراه خروجی‌های هوا به شکل جدیدی درآمده‌اند که با فرم کلی داشبورد هماهنگ هستند. در کنسول مرکزی فیس‌لیفت سلتوس نیز لیور دنده جای خود را به یک سلکتور چرخشی داده است که کنار آن دکمه‌های گرمکن صندلی، دستیار رانندگی در شیب و... وجود دارند.


کابین فیس‌لیفت سلتوس دارای امبینت لایت است و انتظار می‌رود تا سیستم کمکی ADAS با امکانات استاندارد بیشتری بر روی خودرو عرضه شود.


خبری در خصوص قوای محرکه سلتوس 2023 منتشر نشده و انتظار می‌رود که پیشرانه‌های نمونه قبلی برای این مدل استفاده شود. طبق شنیده‌ها کیا در آینده قصد دارد یک نمونه هایبرید برای این مدل در نظر بگیرد. این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه بوسان که 15 جولای برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد. طبیعتا عرضه اولیه تنها در کره خواهد بود و سپس به دنبال آن بازار‌های صادراتی نیز از این مدل بهره‌مند خواهند شد.

 

kia seltos 1 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه