شبکه‌های اجتماعی

فیس لیفت فولکس‌واگن ترامونت ایکس در چین معرفی شد
اتومبیل فارسی - فولکس‌واگن ترامونت ایکس

پیش نمایشی از اطلس کراس اسپرت


فولکس واگن کراس‌اوور ترامونت X را در چین فیس‌لیفت کرده است که به احتمال بسیار زیاد پیش نمایشی از اطلس کراس اسپرت در بازار آمریکا خواهد بود. ترامونت ایکس در سال 2019 به عنوان نسخه اسپرت‌تر ترامونت معرفی شد و یکی از چند دستگاه کراس‌اوور تولید شده توسط فولکس‌واگن در چین محسوب می‌شود.


از تغییرات خارجی فولکس واگن کراس‌اوور ترامونت X می‌توان به جلوپنجره جدید مشکی براق با چراغ‌های LED ماتریکسی دو تکه که توسط یک نوار نورانی به یکدیگر متصل شده‌اند اشاره کرد. این نوار نورانی با گذر از آرم فولکس واگن در مرکز آن، باعث روشن شدن این لوگو می‌شود. فرمت کلی ورودی‌های هوا سپر شباهت به نمونه قبل از فیس لیفت دارد اما در نمونه جدی، زیر آن با حالت کمانی شکل بالا آمده که در زیر آن سنسور‌ها و رادار قرار گرفته است. نمای عقب تغییرات بیشتری داشته و درب صندوق به صورت کلی تعویض شده است و حالا چراغ‌های عقب در یک قاب مشکی رنگ براق قرار گرفته‌اند. مانند جلو یک نوار نورانی هر دو چراغ را به یکدیگر متصل می‌کنند و از لوگو فولکس واگن عبور می‌کنند که باعث روشن شدن آن می‌شود. یک اسپویلر مشکی براق نیز بر روی این درب قرار گرفته تا همراه با قاب دور شیشه‌ها، کاور آینه‌ها، سقف، رینگ‌های 21 اینچ ( با کلیپر‌های قرمز )، زیر سپر‌ها، جلو پنجره و نمای عقب هماهنگ شود.تغییرات طراحی خارجی بر روی ابعاد خودرو تاثیر نگذاشته و این کراس‌اوور همچنان طول، عرض،ارتفاع و فاصله بین دو محور برابر با 1729،1989،4917 و 2980 میلیمتر دارد.


این شرکت از کابین فولکس واگن کراس‌اوور ترامونت X عکسی منتشر نکرده است اما انتظار داریم تا این کابین از صفحه نمایش 10.2 اینچ پشت فرمان، سیستم اطلاعات و سرگرمی 12 اینچ و فرمان سه شاخ مانند خانواده ID بهره ببرد.


در خصوص قوای محرکه فولکس واگن کراس‌اوور ترامونت X نیز این شرکت اطلاعات متفاوتی را منتشر نکرده است که نشان می‌دهد همان پیشرانه‌های قبل بر روی آن نصب خواهد شد. بر روی نسخه‌های قبلی دو پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر و 6 سیلندر 3.5 لیتر نصب بود که خروجی نمونه 4 سیلندر برابر با 235 اسب‌بخار قدرت و 349 نیوتن‌متر گشتاور و خروجی نمونه 6 سیلندر برابر با 276 اسب‌بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور است. هر دو پیشرانه متصل به گیربکس 8 سرعته هستند که این نیرو و قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کنند. سیستم چهارچرخ محرک نیز به صورت آپشنال قابل سفارش هستند.

 

نظر دهید


در همین زمینه