شبکه‌های اجتماعی

ب‌ام‌و i4 به عنوان رقیب مستقیمی برای تسلا مدل 3 معرفی شد
اتومبیل فارسی - ب‌ام‌و i4

590 کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ

 

 

نسخه نهایی سدان الکتریکی جدید ب‌ام‌و با نام i4 به نمایش گذاشته شد. پیش از این ب‌ام‌و وعده داده بود که کوپه چهار در تمام برقی جدید این خودروساز تا 85 درصد به مدل مفهومی معرفی شده در سال گذشته میلادی نزدیک باشد و حال با نگاهی به تصاویر ب‌ام‌و i4 می‌توان دریافت که ب‌ام‌و به این وعده خود عمل کرده است. 

همانطور که انتظار می‌رفت، بخش دماغه ب‌ام‌و i4 از همان المان‌های به کار رفته در کراس‌اوور برقی iX استفاده می‌کند و دارای یک جلوپنجره کلیوی شکل بزرگ است که از آن به عنوان پوششی برای سنسورهای متعدد استفاده شده است.

 

 

      بخوانید >  ب‌ام‌و مدل مفهومی i4 را معرفی کرد

 

 

ب‌ام‌و i4 با ظرفیت‌های مختلف باتری و همچنین توان خروجی متفاوت در اواخر سال جاری به بازار عرضه می‌شود که می‌تواند تا 590 کیلومتر پیمایش را در چرخه استاندارد WLTP با یکبار شارژ باتری‌ها به ارمغان آورد.

قدرتمندترین نمونه ب‌ام‌و i4، حدود 523 اسب بخار قدرت خواهد داشت و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن نیز در حدود 4 ثانیه خواهد بود. البته هنوز مشخصات فنی دقیق و همچنین تصاویر کابین این اتومبیل منتشر نشده است اما انتشار می‌رود با توجه به شباهت ظاهری این مدل با سری 4، در فضای داخل کابین نیز این شباهت به چشم آید.

 

یکی از ویژگی‌های کلیدی و جدید ب‌ام‌و i4، سیستم سرگرمی جدید iDrive 8 خواهد بود که دارای یک رابط کاربری باز طراحی شده است. صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی و صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی از دیگر ویژگی‌های ب‌ام‌و i4 است.

 

 

 

 

نظر دهید