شبکه‌های اجتماعی

ب‌ام‌و آلپینا B8 گرن‌کوپه با 600 اسب بخار قدرت معرفی شد
AutomobileFa - 2022 Alpina BMW B8 Gran Coupe

 رقیبی سرسخت برای M8

 

 

بالاخره همانطور که پیش‌بینی می‌شد، آلپینا B8 گرن‌کوپه رونمایی شد تا رقابتی سخت و نزدیک را با نسخه کامپتیشن ب‌ام‌و M8 گرن‌کوپه رقم بزند.

 

آلپینا B8 گرن‌کوپه به یک پیشرانه 8 سیلندر V شکل 4.4 لیتری مجهز است که توانایی تولید 612 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور را دارا است. بر اساس اعلام رسمی ب‌ام‌و، آلپینا B8 گرن‌کوپه می‌تواند در مدت زمان 3.3 ثانیه به مرز سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست یابد که این مقدار اندکی کندتر از هر دو نسخه ام-پاور سری 8 است. با این حال، بیشینه سرعت 333 کیلومتر در ساعتی آلپینا B8 گرن‌کوپه به راحتی این محصول را از M8 جلو برتر جلوه می‌دهد.

 

آلپینا در سیستم تعلیق B8 از فنرهای ساخت شرکت Eibach استفاده کرده است که باعث ایجاد سواری بهتر و همچنین هندلینگ و پایداری بهتر سری 8 گرن‌کوپه شده است. علاوه بر این، سامانه Integral Active Steering نیز بهترین پاسخ و بازخورد را برای فرمان خودرو به ارمغان می‌آورد.

 رینگ‌های 20 و 21 اینچی آلپینا به همراه تایرهای ساخت پیرلی و سیستم ترمز ساخت برمبو با کالپیرهای آبی رنگ و 4 پیستون از دیگر ویژگی‌های آلپینا B8 گرن‌کوپه است.

 

ورودی‌های بزرگ هوا در جلو به همراه نشان آلپینا، اسپویلر و دیفیوزر مشکی رنگ جدید در عقب، خروجی‌های بیضی شکل اگزوزها، استفاده از چرم و آلکانتارا در کابین، استفاده متعدد از نشان آلپینا در کابین و بدنه خودرو و رنگ سبز منحصر به فرد آلپینا را باید از ویژگی‌های ظاهری و فضای داخلی کابین آلپینا B8 گرن‌کوپه دانست.

 

آلپینا B8 گرن‌کوپه قرار است در اواخر بهار با قیمت اولیه 139،900 دلار به نمایندگی‌های ایالات متحده برسد. این قیمت حدود 10 هزار دلار بیشتر از M8 گرن‌کوپه استاندارد و 3 هزار دلار کمتر از نسخه کامپتیشن M8 گرن‌کوپه خواهد بود.

نظر دهید