شبکه‌های اجتماعی

VGV U75 Plus یک شاسی بلند بزرگ از سازنده هوو
Automobile Farsi - 2021 VGV U75 Plus

قدرت و امکانات بیشتر برای پرچم‌دار سواری‌های سینوتراک

 

شرکت سینوتراک چین، برای ایرانی‌ها به خاطر حضور کشنده‌های پرحاشیه‌اش در ایران شناخته شده است. هوو زمانی وارد بازار ایران شده که سینوتراک با ایران خودرو دیزل همکاری می‌کرد، اما حالا چند سالی از آغاز همکاری این شرکت چینی با ماموت خودرو می‌گذرد. با این مقدمه کوتاه قصد داریم به معرفی یک کراس‌اوور جدید در بازار چین بپردازیم که چند روز از رونمایی آن می‌گذرد. VGV U75 Plus، خودروی جدیدی است که سینوتراک اخیرا آن را رونمایی و فروش آن را در چین آغاز کردع است.


سینوتراک از سال 2014 وارد حوزه خودروهای سواری شد و در این بخش از بازار با نام سینوتراک VGV شناخته می‌شود. هر چند چینی‌ها آن را با نام Weichai نیز می شناسند. خودروسازی نوپا در حوزه سواری که فروش سالانه آن در محدوده 20 هزار دستگاه است. کراس اوور جدید سینوتراک یعنی VGV U75 Plus در حقیقت نسخه‌ای به روز شده از مدل U70 است که در سال 2019 وارد بازار شد.


در بحث ظاهری می‌توان گفت VGV U75 Plus تغییرات قابل توجهی را نسبت به نسخه قبلی پشت سر گذاشته است. این تغییرات شامل مجموعه سپر و جلوپنجره بزرگ‌تر می شود که علاوه بر چهره جسورتر و اسپرت‌تر نسبت به گذشته، هوای بیشتری از آن عبور می‌کند. VGV U75 Plus از نظر اندازه دارای طول عرض و ارتفاع 4825، 1870 و 1691 میلی‌متری است و فاصله بین دو محور آن 2800 میلی‌متر اعلام شده است. این اعدا نشان می‌دهد VGV U75 Plus اندازه‌ای نزدیک به هیوندای سانتافه دارد.


در نمای داخلی از تزیینات و پوشش دو رنگ چرمی استفاده شده است. یک نمایشگر 10.25 اینچی پشت فرمان قرار دارد تا اطلاعات را به راننده نمایش دهد. یک نمایشگر لمسی 10.1 اینچی نیز در مرکز داشبورد و با زاویه‌ای ارگونومیک قرار گرفته که بر اساس اعلام منابع چینی سرعت واکنش خوبی دارد. به جا اهرم تعویض دنده سنتی، یک کلید دوار در نظر گرفته شده که می‌توان وضعیت دنده را با آن تنظیم کرد. VGV U75 Plus با ترکیب 5، 6 و 7 صندلی ارائه می‌شود.


سینوتراک سیستم قوای محرکه VGV U75 Plus را نیز تغییر داده و به جای موتور 1.5 لیتری 150 اسب بخاری نمونه قبلی، یک موتور 2 لیتری برای این خودرو در نظر گرفته که حداکثر قدرت آن 224 اسب بخار است و می‌تواند 385 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این موتور با یک جعبه دنده 8 سرعته جفت شده که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. سینوتراک برای VGV U75 Plus‌ سیستم چهار چرخ محرک در نظر نگرفته است.


سینوتراک فروش VGV U75 Plus را در بازار چین با قیمت 137900 یوآن برای مدل پنج نفره و 139900 یوآن برای مدل‌های 6 و 7 نفره آغاز کرده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه