شبکه‌های اجتماعی

فرزند جسور جک با نام سی‌ هو A5
Automobile Farsi - 2021 Sehol (SiHao) A5

در نمایشگاه اتومبیل چنگدو 2021 پیش فروش می‌شود

 

به تازگی موج تازه‌ای از خبرها پیرامون برند تازه سی‌هو ( SEHOL - SiHao -思皓) ایجاد شده و این شرکت خود را آماده می‌کند تا پیش فروش محصول جدید خود را در نمایشگاه اتومبیل چنگدو پیش فروش کند. سی‌هو نام نسبتا تازه‌ای است که گروه خودروسازی جک آن را در خودروهای سواری خود به جای برند JAC استفاده می‌کند. محصول تازه این شرکت با نام سی هو A5 در واقع نسخه بهینه و ارتقا یافته جک A5 است که روح ورزشی در آن دمیده شده است.

 

      بخوانید  -> سی هو QX، جانشین جک S5 در ایتالیا طراحی شد

 

چیزی که در طراحی سی‌هو A5 جلب توجه می‌کند، طراحی لایه‌ای نمای جلو است. در این قسمت خطوط افقی زیادی دیده می‌شود. علاوه بر این استفاده از چراغ‌های ماتریسی و یک نوار قرمز رنگ در قسمت پایینی سراسر خودرو، حسی قدرتمند از همراه بودن طراحی این خودرو با مد روز در بیننده ایجاد می‌کند. بدنه خاکستری، رینگ‌های سیاه رنگ و کالیپرهای قرمز رنگ ترمز نیز به تشدید این حس کمک کرده‌اند. در نمای عقب نیز یک اسپویلر بزرگ، چراغ‌های متصلی که از نظر فرم هماهنگی بالایی با چراغ‌های جلو دارند و خروجی اگزوز بیضی به روح اسپرت و مدرن این خودرو اشاره دارند.

 

از نظر اندازه، سی‌هو A5 به ترتیب در طول عرض و ارتفاع دارای ابعاد 4780، 1820 و 1492 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن 2770 میلی‌متر اعلام شده است. برای این که ابعاد آن را بهتر درک کنید، می‌توان گفت طول آن حدود 7 سانتی‌متر از نسل چهارم کیا اپتیما که در بازار ایران موجود است، کوتاه‌تر است.

 

درون کابین سی‌هو A5، همین ترکیب قرمز و سیاه رعایت شده است. طرح کلی داشبورد نیز دارای خطوط افقی زیادی است. دریچه‌های کولر به سنت تازه این روزها به صورت یک نوار افقی متصل به هم طراحی شده‌اند و چرم‌دوزی‌های قرمز روی داشبورد آن دیده می‌شود و تزینات تیتانیومی و مشکی پیانویی جلوه‌ای جذاب به این ترکیب بخشیده‌اند. مهم‌تر از این‌ها یک نمایشگر بزرگ عمودی است که در مرز داشبورد طراحی شده است. عقربه‌های کیلومتر شمار نیز جای خود را به یک نمایشگر دیجیتالی داده‌اند. فرمان طرح D کات دارد و یک اهرم تعویض دنده الکترونیکی نیز در تصاویر مربوط به کابین سی‌هو A5 دیده می شود.

 

در بخش قوای محرکه نیز اعلام شده سی‌هو A5 به یک موتور 1.5 لیتری توربو مجهز است و احتمالا با یک جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه همراه می‌شود. در صورتی موتور این خودرو با سی هو X7 یکسان باشد، می تواند 174 اسب بخار قدرت و 277 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه