شبکه‌های اجتماعی

شورولت بلیزر 2023 معرفی شد

به روز رسانی کراس‌اوور آمریکایی پس از چهار سال

 

شورولت به تازگی از کراس‌اوور به روزشده خود با نام بلیزر 2023 رونمایی کرد که تغییراتی جزیی را در ظاهر تجربه کرد و کابین آن به یک نمایشگر 10 اینچی اطلاعات سرگرمی مجهز شده و رنگ‌های جدید برای بدنه، رینگ‌های جدید و امکانات دیگر برای آن در نظر گرفته شده است.


در نمای بیرونی، تغییرات بسیار جزیی است و نمای کلی شورولت بلیزر 2023 تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. هرچند، برخی جزییات بهبود یافته و حس متفاوت بودن را در این خودرو ایجاد می‌کند. هر چند فرم کلی چراغ‌های دو تکه جلو و مجموعه سپر و و جلوپنجره به کلی تغییر کرده، اما این تغییرات به اندازه‌ای ظریف است که به سختی می‌توان آن را تشخیص داد. برای نمونه، چراغ‌های LED روشنایی روز، به واسطه فرم جدید جلوپنجره به چراغ‌های اصلی که در قسمت پایینی تعبیه شده، متصل شده است. در نمای عقب شورولت بلیزر 2023 نیز تنها گرافیک چراغ‌ها تغییر کرده و فرمی جذاب‌تر جایگزین چراغ‌های قبلی شده است.

 

AutomobileFarsi 2023 Chevrolet Blazer 16


همراه با این تغییرات، شورولت بلیزر 2023 با طرح جدید رینگ‌ها همراه شده که به انتخاب مشتری می‌توان آن را 18، 20 یا 21 اینچس سفارش داد. مشتری‌های بلیزر همچنین می‌توانند در ازای پرداخت مبلغ بیشتر یکی از رنگ‌های آبی چشمه، خاکستری استرلینگ متالیک، برنز مس متالیک و قرمز تابان را برای بدنه شورولت بلیزر 2023 خود انتخاب کنند.


در نمای داخلی نسخه RS شورولت بلیزر 2023 از رنگی به نام آبی نایت‌شیفت استفاده شده است، اما مهم‌تر از آن، یک نمایشگر لمسی اینچی است که در مرکز داشبورد شورولت بلیزر 2023 قرار گرفته تام تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مسافرها قرار دهد. شارژر وایرلس تلفن هوشمند برای تمام تیپ‌ها در دسترس است (تیپ‌های RS و پریمیر به صورت استاندارد و تیپ‌های 2LT و 3LT به صورت انتخابی) و هات اسپات وای‌فای 4G LTE نیز برای آن تعبیه شده است.


شورولت همچینی سیستم‌های دستیار راننده را در طیف گسترده‌تری از تیپ‌ها ارائه می‌دهد. در شورولت بلیزر 2023 کروز کنترل تطبیقی برای تیپ‌های 2LT و 3LT نیز در دسترس خواهد بود، در حالی‌که مجموعه دستیارهای ایمنی شورولت به صورت استاندارد در تمام تیپ‌ها ارائه می‌شود. این مجموعه شامل سیستم‌هایی مانند ترمز اضطراری خودکار، نشانگر فاصله با خودروی جلویی، هشدار برخورد از جلو، جلوگیری برخورد با عابر پیاده از جلو، دستیار حفط خط، هشدار خروج از خط و نوربالای اتوماتیک می‌شود.

 

AutomobileFarsi 2023 Chevrolet Blazer 14


شورولت بلیزر 2023 در محفظه موتور خود دو انتخاب را پیش روی مشتری‌ها قرار می‌دهد. یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر خطی توربوشارژ که 228 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و با یک جعبه دنده اتوماتیک 9 سرعته جفت می‌شود. گزینه دوم نیز یک موتور 3.6 لیتری V6 با توان 308 اسب بخار است که این موتور هم با همان جعبه دنده همراه شده است.


بر اساس آن چه جنرال موتورز اعلام کرده، فروش شورولت بلیزر 2023 از تابستان سال جاری آغاز می‌شود. با این حال شورولت هنوز اعلام نکرده است این تغییرات چه میزان افزایش قیمت را برای مشتری‌های بلیزر 2023 به همراه دارد.

 

 

نظر دهید