شبکه‌های اجتماعی

جیلی امگرند L برای ورود به بازار آماده می‌شود
Automobile Farsi - 2021 Geely Emgrand L

فیس‌لیفت تازه برای سدان جذاب جیلی

 

به تازگی جیلی امگرند L وارد وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین شده و تعدادی از تصاویر و اطلاعات مربوط به این خودرو منتشر شده است. در نگاه نخست افزایش طول این خودرو نسبت به جیلی امگرند GL خودنمایی می‌کند.


از نظر ظاهری می‌توان گفت چراغ‌های باریک جلو و جلوپنجره بزرگ آن، چهره‌یا جسور به جیلی امگرند L بخشیده، اما چرخ‌های 16 اینچی آن، کمی برای این چهره جسور کوچک به نظر می‌رسد. نمای کناری جیلی امگرند L تغییراتی جزیی را به همراه داشته که حس کشیده تر شدن خودرو را در شما تشدید می‌کند، اما در حقیقت تنها 1 سانتی‌متر به طول کلی خودرو اضافه شده است.


طول، عرض و ارتفاع جیلی امگرند L جدید به ترتیب 4735، 1815 و 1478 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن بدون تغییر 2700 میلی‌متر باقی مانده است.


بر خلاف نمای جلو که تحولات زیادی را پشت سر گذاشته، نمای عقب با کم ترین تغییرات، تغییرات بصری زیادی را به نمایش می گذارد. چراغ‌های عقب به سنت این روزهای خودروسازی دنیا و البته دیگر محصولات جیلی به هم متصل شده اند و نام جیلی با حروف درشت در میان آن خودنمایی می کند. محل نصب پلاک به سپر انتقال داده شده و دیگر خبری از خروجی‌های اگزوز نمایش نیست.


بر اساس آنچه تا کنون منتشر شده، جیلی امگرند L کماکام به یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ مجهز است که که توان تولید 141 اسب بخار قدرت را دارد. این موتور احتمالا با یک جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه همراه می شود.

 

جیلی پیش از این با عرضه شاسی بلند جیلی ژینگ یو L نشان داد خودروهای سری L از نظر ظاهر، قدرت و قابلیت‌های فنی خودروهایی قابل اعتماد هستند. این احتمالا همان ویژگی‌هایی است که مشتریان در جیلی امگرند L نیز به دنبال آن هستند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه