شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیگارد X35
به زودی آغاز می‌شود

 

تیگارد موتور شرکت عرضه کننده تیگارد X35 به زودی فروش اولین محصول جدید خود به بازار خودروی ایران خبر داد. بر اساس شنیده‌ها، تیگارد X35 قرار است با قیمت 900 میلیون تومان در مدت زمانی کمتر از دو ماه آینده و از طریق بورس کالا روانه بازار شود.


تیگارد X35 که اوایل سال جاری برای بازار ایران رونمایی شد، ابتدای آذرماه در اولین حضور نمایشگاهی خود در شانزدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه روبه‌رو شد. در صورتی که تیگارد موتور، کراس اوور X35 را در همین محدود قیمتی راهی بازار کند، به رقیبی جدی برای ام‌وی‌ام X55 تبدیل خواهد شد.


بر اساس اطلاعات کسب شده تیگارد X35 قرار است در ایران با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ عرضه ‌شود. این موتور 1.5 لیتری توان تولید 147 اسب‌بخار و 210 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور با توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.


بر اساس اعلام تیگارد موتور سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل میله پیچشی است و ترمزهای آن در جلو و عقب به ترتیب دیسکی خنک شونده و دیسکی است. تیگارد X35 همچنین به سیستم های کمکی مانند سیستم کنترل کشش (TCS)، برنامه کنترل پایداری (ESP) و سیستم کمک شروع حرکت در سربالایی (HAC) مجهز است.


اندازه تیگارد X35 در طول، عرض و ارتفاع 4325، 1830 و 1640 میلی‌متر و فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2570 میلی‌متر است. با این حال کابین آن فضایی بزرگ و راحت برای سرنشین‌های هر دو ردیف ارائه می‌دهد.


مهم‌ترین امکانات در نظر گرفته شده برای تیگارد X35 شامل فرمان برقی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان، سانروف پانوراما، دو کیسه هوا، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی و تنظیم دیجیتالی سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه