شبکه‌های اجتماعی

کدام خودروهای دنده اتوماتیک را می‌توان با بودجه 200 تا 250 میلیون تومان خرید؟
اتومبیل فارسی - سایپا کوییک اتوماتیک

 گشتی در بازار خودروهای دست دوم

 


تحریم‌های صنعت خودروسازی تولید و مونتاژ بسیاری از خودروها را در داخل کشور تحت تاثیر قرار داد. یکی از مشکلاتی که در اثر اعمال تحریم‌های جدید در صنعت خودروسازی ایران ایجاد شد، توقف تولید بسیاری از خودروهای دنده اتوماتیک بود. علت این مساله را نیز باید مشکلات موجود بر سر واردات و تامین جعبه‌دنده‌های اتوماتیک دانست. 

 

همین مساله باعث شد تا قیمت خودروهای اتوماتیک افزایش قابل توجهی را تجربه کند تا جایی که در حال حاضر ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک در بازار حدود ۲۰۰ تا 250 میلیون تومان قیمت دارد. به هر حال خودروهای اتوماتیک همواره طرفداران و مشتریان پر و پا قرص خود را داشته و بسیاری به دنبال خرید اتومبیل اتوماتیک دست دوم با حداقل بودجه در شرایط فعلی بازار خودرو هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری اتومبیل فارسی به نقل از تجارت نیوز، سایپا کوییک اتوماتیک مدل ۹۷ و کم کارکرد در حال حاضر با قیمت ۲۰۰ تا ۲۱۰ میلیون تومان آگهی شده‌ است. علاوه بر این، لیفان X50 اتوماتیک مدل ۹۴ و ۹۵ هم در بازه ۲۲۰ تا ۲۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. ام‌وی‌ام 550 مدل ۹۵ با قیمت ۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیون و پژو پارس اتوماتیک با پیشرانه TU5 مدل ۹۷ هم با قیمت ۲۴۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان از دیگر گزینه‌های موجود در این بازه قیمتی است.

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه