شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تحویل نخستین سری تیگارد X35
2 محصول جدید در سبد سانيار موتور پارسيان

 

اولین سری خودرو تیگارد X35 سانیار موتور پارسیان در حاشیه بیستمین نمایشگاه خودروی شیراز با حضور مدیران ارشد این شرکت، تحویل خریداران شد.


در این مراسم، که توسط هلدینگ ارم خودرو (زارع) به عنوان نماینده رسمی تیگارد موتور در شیراز برگزار شد، تیگارد X35 همراه با هدایای ویژه‌ای به خریداران این خودرو تحویل داده شد.


علاوه بر این، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز، تیگارد ایکس ۳۵ در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای تیتانیوم در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار گرفت.
به گفته مدیران شرکت سانیار موتور پارسیان به زودی، قرار است با اضافه شدن دو رنگ دیگر با پالت رنگی تیگارد X35، تنوع رنگی این محصول افزایش یابد.


مدیر بازاریابی شرکت سانیار موتور پارسیان در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه خودرو در شیراز در این باره گفت: «محصولات ما در کارخانه سانیار موتور پارسیان رنگ شده و هیچ یک به صورت رنگ شده وارد ایران نمی‌شود.»


به گفته امين مهرزاد، در حال حاضر حدود 400 خودرو توسط کارخانه تولید شده که تحویل اولین سری خودرو تیگارد X35 سانیار موتور پارسیان در نمایشگاه خودرو شیراز انجام گرفته است.

 


وی درباره قیمت خودرو تیگارد X35 اظهار داشت: «در حال حاضر قیمت فعلی محصول ما یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان است که به دلیل انجام قیمت‌گذاری تیگارد X35 توسط شورای رقابت فروش این خودرو متوقف شده و منتظر ابلاغ قیمت این محصول توسط شورای رقابت هستیم.»


مدیر بازاریابی شرکت سانیار موتور پارسیان با بیان اینکه به زودی دو محصول جدید توسط شرکت معرفی خواهد شد، اظهار داشت: «گسترش نمایندگی‌های سانیار موتور از دیگر برنامه‌های شرکت است. ما در حال حاضر در بابل، شیراز و مشهد نمایندگی داریم و اولویت بعدی ما ایجاد نمایندگی در اصفهان و تبریز است.»


تیگارد X35 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که با حجم 1.5 لیتر توان تولید 147 اسب‌بخار و 210 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل میله پیچشی است و ترمزهای آن در جلو و عقب به ترتیب دیسکی خنک شونده و دیسکی است. تیگارد X35 همچنین به سیستم‌های کمکی مانند سیستم کنترل کشش (TCS)، برنامه کنترل پایداری (ESP) و سیستم کمک شروع حرکت در سربالایی (HAC) مجهز است.


تیگارد X35 دارای طول، عرض و ارتفاع 4325، 1830 و 1640 میلی‌متر و فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2570 میلی‌متر است. با این حال کابین آن فضایی بزرگ و راحت برای سرنشین‌های هر دو ردیف ارائه می‌دهد.


مهم‌ترین امکانات در نظر گرفته شده برای تیگارد X35 شامل فرمان برقی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان، سانروف پانوراما، دو کیسه هوا، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی و تنظیم دیجیتالی سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه