شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - FMC SX5
بر اساس اعلام معاونت بازاریابی شرکت فردا موتورز

 

پس از انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت محصولات فردا موتورز در فضای مجازی، معاونت بازاریابی شرکت فردا موتورز به صورت رسمی اعلام کرد که هیچگونه افزایش قیمتی را برای محصولاتشان در نظر نگرفته‌اند و بزودی بخشنامه فروش جدید خودروهای این شرکت جهت عرضه در «بورس کالا» و تخصیص خودرو به طرح »جایگزینی خودروهای فرسوده» و طرح «حمایت از جوانی جمعیت» اطلاع رسانی می شود.


صبح امروز اخباری در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت کراس اوورهای SX5 و T5 فردا موتورز منتشر شد. با بررسی های انجام شده از سوی این شرکت، فهرست قیمتی منتشر شده مربوط به برخی شرکت های واسپاری خودرو بوده که فردا موتورز به هیچ وجه فروش مدتدار محصولاتش را به غیر نمایندگی های خود و بر اساس بخشنامه های مصوب تایید نمی کند و نسبت به هرگونه عواقب ناشی خرید خودرو از شرکت های غیر رسمی مسئولیتی ندارد.


محمدرضا آریان نژاد، معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز در مورد روند عرضه کراس اوورهای این شرکت خودروسازی گفت: «در دی 1401، شرکت فردا موتورز تنها یک بخشنامه فروش نقدی و اقساطی را برای خودروهای FMC SX5 و FMC T5 بر اساس قوانین منتشر کرد و در حال حاضر ظرفیت فروش این بخشنامه در نمایندگی ها به پایان رسیده و پس از آن، فردا موتورز قیمت جدیدی را برای خودروهایش در نظر نگرفته است».


آریان نژاد ضمن تکذیب هرگونه افزایش قیمت رسمی کراس اوورهای FMC، فردا موتورز اعلام کرد که بزودی فروش خودروهای FMC T5 و FMC Suba M4 بر اساس قوانین وزارت صمت در بورس کالا آغاز خواهد شد و بر اساس مصوبات موجود، ظرفیت قانونی به طرح «نوسازی ناوگان فرسوده» و طرح «حمایت از جوانی جمعیت» تخصیص داده می شود.

 

معاونت برندینگ و بازاریابی این شرکت در پایان یادآور شد که متقاضیان محصولات فردا موتوز، می توانند با مراجعه به وبسایت رسمی این شرکت خودروسازی به نشانی fardaco.com ، از آخرین شرایط فروش این شرکت آگاه شوند.

 

نظر دهید