شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ارتقا شبکه نمایندگی رسمی هیوندای در ایران
کرمان موتور آزمون برگزار می‌کند

 

نماینده رسمی شرکت هیوندای در ایران به منظور ارتقاء سطح کارشناسان شبکه فنی و نمایندگی‌های خود اقدام به برگزاری آزمون‌های فنی‌ می‌کند.

 

شرکت KTL‌ که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش‌ محصولات هیوندای کره جنوبی در ایران است به منظور ارزیابی و ارتقا شبکه کارشناسان فنی خود آزمون تعیین سطح کارشناسان فنی و پذیرشگران شبکه خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور را برگزار‌ می‌کند.

 

بر اساس این گزارش،‌ این آزمون با استانداردهای شرکت هیوندای و به منظور ارتقا و ارزیابی سطح فنی پرسنل در سه سطح‌ کارشناس، متخصص و استاد در بیستم آبان سال جاری‌ و با حضور 400 شرکت کننده از 64 نمایندگی مجاز در مجموع ورزشی کرمان خودرو برگزار خواهد شد.

 

این آزمون در این مرحله به منظور سنجش وضعیت دانش و مهارت پرسنل نمایندگی‌ها شامل پذیرشگران، کارشناسان فنی و تکنسین‌ها‌ برگزار‌ می‌شود که شامل سوالات تشریحی و تستی‌ به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه‌های فنی برای تکنسین‌ها و حوزه‌های ارتباط‌ با مشتری و پذیرش خودررو برای مشاوران سرویس (پذیرشگران) است.

 

در صورت موفقیت در این مرحله در مرحله بعدی آزمون متخصص‌ برگزار شده و در صورت صورت عدم موفقیت آزمون کارشناس تکرار‌ می‌شود. پس از موفقیت در آزمون متخصص در نهایت آزمون استاد برگزار خواهد شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه