شبکه‌های اجتماعی

افزایش ۶۰ درصدی خدمات در محل امداد خودرو سایپا
اتومبیل فارسی - امداد خودرو سایپا

اقدامات سایپا برای جلوگیری از شیوع کرونا ادامه دارد

اقدامات گروه خودروسازی سایپا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد که براساس یکی از این اقدامات که با هدف جلوگیری از انجام سفرهای غیرضروری انجام می‌شود، خدمات خودرویی مشتریان این گروه خودروسازی در محل و منزل آن‌ها انجام می‌شود.
این خدمات در محل را امداد خودرو سایپا از اواخر اسفندماه سال ۹۸ آغاز کرد و طبق آخرین آمار اعلام شده، تا اوایل اردیبهشت ماه ۹۹ رشد ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

در اجرای طرح امداد خودرو سایپا که با هدف کمک به شبکه نظام سلامت کشور و مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرا شد، خدمات امدادی گروه خودروسازی سایپا از جمله انجام سرویس‌های دوره‌ای به صورت رایگان و در محل مورد نظر مشتریان انجام می‌شود تا از مراجعه هم‌وطنان به نمایندگی‌ها و سایر تعمیرگاه‌ها جلوگیری شود.

 

این طرح ابتدا قرار بود تا پایان فروردین ماه اجرا شود اما با توجه به استقبال هم‌وطنان و تاکید شبکه بهداشتی کشور مبنی بر ادامه اقدامات ضد کرونایی، به دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

علاوه بر این، امدادخودروسایپا برای اجرای بهتر این طرح، نسبت به افزایش امدادگران، خودروهای امدادی و تقویت مرکز تماس خود اقدام کرده و امدادگران این شرکت تا ساعت ۲۲ نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند.

هم‌وطنان می توانند برای درخواست "خدمات خودرو در محل" با شماره سراسری 096550 و یا شماره 84444 با پیش شماره 021 تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره‌مند شوند.

نظر دهید


در همین زمینه