شبکه‌های اجتماعی

صد پایگاه امداد نوروزی کرمان موتور از شنبه مستقر می‌شود
اتومبیل فارسی - خدمات و امداد نوروزی کرمان موتور

طرح ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور در نوروز 1401

 

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو (نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات لیفان، KMC و JAC) طرح ارائه خدمات نوروزی به محصولات کرمان موتور در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش از تاریخ 29 اسفند 1400 لغایت 13 فروردین 1401 و طرح استقرار خودروهای امدادی از تاریخ 27 اسفند 1400 لغایت 14 فروردین 1401 در بیش از 100 پایگاه امدادی برگزار می‌گردد.


دکتر جواد قلعه تکی زاده (‌مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو) ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی سال 1401 و آرزوی سلامتی هموطنان عزیز، از آمادگی کامل "ناوگان امداد خودرو" و "نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور" خبر داد.


اعزام تکنسین‌های متخصص امدادی به مناطق و جاده‌های مواصلاتی پرتردد و استقرار کارشناسان پشتیبان در نمایندگی‌های سراسر کشور و دفتر مرکزی (شامل کارشناسان فنی و مهندسی، گارانتی، انبار قطعات یدکی و پشتیبان مرکز تماس امداد خودرو) از دیگر اقدامات انجام شده جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و اطمینان خاطر به ایشان در سفرهای نوروزی است.


در ادامه ایشان عنوان نمودند که به منظور نوسازی ناوگان امداد خودرو و کاهش مدت زمان رسیدن به محل امدادخواهان در سال 1400 خودرو JAC S3 نیز به عنوان خودرو امدادی معرفی و در اختیار نمایندگی‌های خدمات پس از فروش قرار گرفت. با وجود کارشناسان فنی در مرکز تماس امداد خودرو مشتریان می‌توانند جهت اخذ راهنمایی و مشاوره فنی در حوزه‌های آپشن محصولات شرکت کرمان‌موتور، عملکرد نمایشگرهای خودرو، جزئیات سرویس‌های ادواری خودرو، الزمات گارانتی و ... با شماره 42724-021 به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند.


در پایان دکتر تکی زاده ضمن تاکید در خصوص عدم مراجعه مشتریان به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و هشدار بابت سوء استفاده امداد خودروهای غیر مجاز، عنوان کردند در طول اجرای طرح خدمات نوروزی بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در قالب گروه‌های نظارتی به پایگاه‌های امدادی و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش اعزام و میزان رضایت مشتریان از نحوه خدمات رسانی و کیفیت آن از طریق نظرسنجی تلفنی ارزیابی خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه