شبکه‌های اجتماعی

اقدامات کارمانیا برای معرفی محصولات جدید به بازار خودرو کشور
اتومبیل فارسی - بی‌وای‌دی S6

تغییر در محل دفتر و نمایشگاه مرکزی خودروسازی کارمانیا

بر اساس اطلاعیه‌ منتشر شده توسط شرکت خودروسازی کارمانیا در شبکه‌های اجتماعی و سایت رسمی این شرکت، محل دفتر و نمایشگاه مرکزی خودروسازی کارمانیا به کیلومتر ۲۱ جاده مخصوص کرج منتقل شده است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

با سلام و احترام
به اطلاع می‌رساند شرکت خودروسازی کارمانیا در راستای نیل به اهداف بلند مدت خود و شروع اقدامات لازم جهت معرفی محصولات جدید به بازار خودرو کشور، اقدام به جابجایی دفتر و نمایشگاه مرکزی خود به ساختمان اختصاصی جدید واقع در کیلومتر 21 اتوبان شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) می‌نماید.

نشانی دقیق محل جدید ساختمان شرکت خودروسازی کارمانیا پس از اتمام مراحل جابجایی طی روزهای آینده از همین طریق اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است، تعمیرگاه مرکزی شرکت خودروسازی کارمانیا کماکان در کیلومتر 16 اتوبان شهید لشگری (جاده مخصوص کرج)، خیابان پنجاه و هشتم، نبش آبان سوم پذیرای مراجعات مشتریان گرامی است.

 

لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی کارمانیا در سال 1386 با هدف اصلی راه‌اندازی و توسعه خطوط پیشرفته تولید خودرو از برندهای معتبر جهانی و ایجاد اشتغال در منطقه بم تاسیس شد. در حال حاضر کارمانیا به عنوان نماینده رسمی محصولات برند BYD چین تا کنون موفق به عرضه کراس‌اوور S6 و سدان F3 شده است اما به دلیل تحریم‌های صنعت خودروسازی عرضه کراس‌اوور S7 این شرکت با مشکلاتی روبرو شده است. خطوط تولید این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم واقع شده و به عنوان یکی از قطب‌های اشتغال‌زایی، نقش موثری در استان کرمان دارد. نام این شرکت از نام باستانی کرمان، که کارمانیا بوده برگرفته شده و معنای آن محل تلاش و کار و سازندگی است.

 

AutomobileFa Karmania New Office

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه