شبکه‌های اجتماعی

حواشی تازه پیرامون اولین طرح فروش بهمن دیگنیتی / اعلام تکمیل ظرفیت در سایت فروش در لحظات ابتدایی
اتومبیل فارسی - تکمیل ظرفیت فروش بهمن دیگنیتی

 فروش بعدی دیگنیتی در اردیبهشت ماه 

 

 

همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، بهمن موتور از ساعت 10 صبح امروز، سه‌شنبه 24 فروردین ماه، اولین طرح فروش رسمی دیگنیتی پرایم را فعال کرده و این خودرو را با موعد تحویل خرداد ماه 1400 با قیمت 749 میلیون و 500 هزار تومان عرضه کرد.

 

نکمته قابل توجه این است که تعداد قابل توجهی از خریداران از ساعت 10 صبح قصد ورود به سایت فروش آنلاین محصولات بهمن موتور و ثبت‌نام دیگنیتی پرایم را داشته‌اند که با مشکل بسته بودن سایت یا عدم توانایی پرداخت مواجه شده‌اند. تعدادی از خریداران بهمن دیگنیتی پرایم با ارسال پیام‌هایی به پایگاه خبری اتومبیل فارسی اعلام کرده‌اند که وبسایت فروش بهمن‌موتور از همان دقایق ابتدایی شروع اعلام تکمیل ظرفیت کرده و خریداران موفق به خرید نشده‌اند. 

 

پیگیری خبرنگار اتومبیل فارسی نیز نشان می‌هد که اعتراض‌های قابل توجهی پیرامون این طرح فروش و بسته شدن بسیار زود هنگام سایت بهمن در فضای مجازی ایجاد شده است و بسیاری از کاربران از طریق درج نظر (کامنت) در پست‌های اینستاگرامی در صفحات تخصصی حوزه خودرو، نارضایتی خود را نسبت به این مشکل اعلام کرده‌اند.

به گفته این کاربران بهمن موتور پیش‌تر در مورد فروش مزدا 3 نیز چنین رویه‌ای را پیاده کرده و بیش‌تر خودروها (دیگنیتی پرایم) توسط سوداگران و دلالان یا افراد وابسته خریداری می‌شود تا در خرداد ماه با قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان در بازار آزاد به فروش برسد و بنابراین مصرف کنندگان واقعی توان ثبت نام نخواهند داشت.

این کاربران می‌گویند که سایت فروش آنلاین محصولات بهمن موتور از ساعت 10:01 اعلام تکمیل ظرفیت کرده و این مساله را روشی برای عرضه تعداد محدود، بازارگرمی و افزایش قیمت در بازار آزاد می‌دانند. 

 

 

پس از اعلام تکمیل ظرفیت فروشش بهمن دیگنیتی پرایم، رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن از فروش مجدد این خودرو در ماه آینده خبر داد.

 

امیر میرمنصف معاون مدیر عامل و رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تشکر از استقبال مشتریان از اولین طرح فروش دیگنیتی گفت: «این خودرو به صورت نقد با قیمت هفتصد و چهل و نه میلیون و پانصد هزار تومان در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش رسید که با استقبال گسترده متقاضیان خرید خودرو رو به رو شد.»
وی ادامه داد: «ثبت نام و استقبال برای خرید خودروی دیگنیتی گویای آن است که مردم به محصول جدید گروه بهمن اعتماد دارند و به این اطمینان رسیدند که دیگنیتی مطابق با سلایق و علایق آنها و با کیفیت بالا عرضه شده است.»


معاون مدیر عامل گروه بهمن اظهار کرد: «علیرغم تصویب مجوز پیش فروش دیگنیتی در کمیته خودرو در اسفند ماه سال ۱۳۹۹، به دلیل عدم ابلاغ کتبی موافقت نامه مذکور توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش فروش نداریم و به تدریج خودروهای تولیدی به صورت فروش فوری عرضه می شوند تا هموطنان محترم بتوانند با قیمت قطعی از شرکت بهمن موتور خریداری نمایند. در همین راستا مرحله دوم فروش در 27 اردیبهشت سال 1400 انجام می شود و به متقاضیان اطمینان می دهیم که طرح های فروش تکرار و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد.»

 

ناکفته نماند که پیش از این نیز حواشی پیرامون فروش چراغ خاموش بهمن دیگنیتی از سوی نمایندگی‌های گروه بهمن ایجاد شده بود که این نمایندگان نسبت به فروش سهمیه نمایندگی اقدام کرده بودند. این درحالی است که بهمن موتور اعلام کرده بود هیچ طرح فروشی از سوی این شرکت به طور رسمی اعلام نشده است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بهمن موتور به طور رسمی نسبت به این حواشی پاسخ خواهد داد یا خیر.

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه