شبکه‌های اجتماعی

درخشش فردا در شهر آفتاب
اتومبیل فارسی - گروه صنعتی فردا موتور در نمایشگاه خودرو تهران

خبرهای گروه صنعتی فردا برای مشتریان خود در راه است


در چهارمین دوره از نمایشگاه خودرو تهران، گروه صنعتی فردا با وجود اینکه اولین حضور خود در این نمایشگاه را تجربه کرد، اما توانست نظر مخاطبان این حوزه از صنعت را به خود معطوف کند.

 

گروه صنعتی فردا که پیش از در میان اهالی صنعت خودرو با کارنامه شرکت مادر خود سنجیده می‌‌شد، در تازه‌ترین رویداد خودرویی تهران، نشان داد که مستقل از پیشینه تعریف شده، حرف‌‌هایی برای گفتن دارد. این گروه که با برندهای فردا موتورز، فردا دیزل و فردا پارت در نمایشگاه حاضر شده بود، توانمندی‌‌های خود در عرصه خودروهای سواری، ماشین آلات و داخلی سازی را به نمایش گذاشت.


فردا موتورز و پیشرفت محصولات به روز

فردا موتورز که کار خود را با عرضه یکی از محصولات برند MG آغاز کرده بود و به دلیل آغاز تحریم ها فرصت این همکاری را از دست داد، در ادامه مسیر با ارائه سبدی متنوع از خودروهای مورد نیاز بازار، خود را مطرح کرد. این گروه خودروسازی که در قریب به 2 سال فعالیت خود 4 محصول را روانه بازار کرده بود، در نمایشگاه خودرو تهران برگ برنده ای رو کرد.


خودرو 7 نفره FMC M4 محصول رونمایی شده فردا موتورز اتفاق تازه‌ای در بازار خودرو ایران رقم زد. همزمانی تقریبی رونمایی این خودرو در نمایشگاه تهران و کشور مبدأ این محصول، نقطه عطفی بود که تاکنون شرکت‌‌های خودروساز ایرانی تجربه نکرده بودند.

 

هرچند که سگمنت خودروهای 7 نفره به زعم فعالان حوزه خودرو مورد علاقه مشتریان بازار ایران نبوده اما فردا موتورز با نمایش این محصول لوکس در رویداد خودرویی تهران و استقبال قابل توجه مخاطبان و پیگیری‌‌های مداوم مشتریان از زمان آغاز عرضه این محصول، ثابت کرد که نیاز بازار را به خوبی شناخته و با عرضه این محصول، تمایل مشتریان به خودروهایی به روز خارج از سگمنت کراس اوورها را مد نظر قرار داده تا تمام طیف متقاضیان بازار خودرو را تحت پوشش محصولات خود در آورد. این گروه پیش از این نیز با معرفی و عرضه یک سدان اقتصادی در این مسیر گام برداشته بود.


فردا موتورز علاوه بر رونمایی از این خودرو خانوادگي لوکس، نسخه‌‌هایی از دیگر محصولات گروه خود را که هم اکنون در حال عرضه به بازار است را به نمایش گذاشت و با توجه به استقبال بازدیدکنندگان، می توان نتیجه گرفت که به محض تعیین تکلیف حضور این خودروساز در سامانه فروش خودرو، با سیل درخواست‌‌های مشتریان مواجه خواهد شد.


گروه صنعتی فردا که در راستای داخلی سازی محصولات فردا موتورز برنامه ریزی گسترده ای داشته، در نمایشگاه خودرو تهران علاوه بر نمایش خودروها، گوشه ای از فعالیت خود در راستای داخلی سازی را نیز به نمایش گذاشت تا بار دیگر خیال مشتریان خود را جهت تأمین قطعات و نیازمندی‌‌های خدماتی پس از عرضه محصول را، جمع کند.

 

فردا دیزل، سنگین کار تازه نفس بازار

گروه صنعتی فردا، با توجه به پیشینه گروه مادر مجموعه، سابقه فعالیت و آشنایی با حوزه ماشین آلات و خودروهای تجاری را نیز دارد و در همین راستا در سال گذشته فعالیت خود را در این حوزه با برند فردا دیزل آغاز کرد و معرفی و عرضه 3 محصول کامیونت، کامیون و لودر در این بازه زمانی نشان از شروع طوفانی و پرقدرت این برند برای تصاحب جایگاه در حوزه سنگین دارد.


فردا دیزل در سال گذشته اولین گام خود را با عرضه لودر چرخ لاستیکی FL958G برداشت. لودری با موتور 6سيلندر توربوشارژر تحت ليسانس كاترپيلار با توان توليد 220 اسب بخار قدرت و ویژگی‌‌هایی نظیر گیربکس برقی اتومات تحت لیسانس ZF که در همین زمان کوتاه با فروش موفقی همراه بوده است.


علاوه بر این فردا دیزل در اولین رویداد خودرویی قرن ایران، 2 محصول دیگر برای بازار خودروهای تجاری را به نمایش گذاشت تا از برنامه خود برای گسترش فعالیت هایش در این عرصه رونمایی کند.

 

خدمات فردا

گروه صنعتی فردا، علاوه بر برنامه‌‌های گسترده جهت بهبود سبد محصولات خود، سال جدید را با هدف عرضه خدمات پس از فروش گسترده به مخاطبان خود آغاز کرده است و در همین راستا با نظرسنجی‌‌های صورت گرفته از مخاطبان و ثبت پیشنهادات و انتقادات آن ها، برنامه ریزی برای گسترش خدمات خود را نیز پایه ریزی کرد و با توجه به پیشینه این گروه به نظر می رسد به زودی شاهد فعالیت‌‌های چشمگیر فردایی‌ها در عرصه خدمات پس از فروش خواهیم بود.


حال باید منتظر ماند و دید در روزهای پس از نمایشگاه خودرو، فردا موتوز و فردا دیزل، چه خبرهایی برای مشتریان خود خواهند داشت.

 

 

AutomobileFa  farda 2

{gallery}Other/2022/fardamotor{/gallery}

 

نظر دهید