شبکه‌های اجتماعی

عرضه نسخه جدید دیگنیتی و فیدلیتی با موتور و آپشن‌های جدید
اتومبیل فارسی - محصولات جدید بهمن موتور

چهار خودروی جدید در دستور کار بهمن موتور

 

نشست خبری شرکت بهمن موتور با رسانه‌ها و خبرنگاران به منظور تشریح برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت برگزار شد. در این نشست، ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور در مورد توسعه زیرساخت‌ها و محصولات جدیدی که در ۶ ماه آینده توسط بهمن موتور معرفی می‌شوند توضیحاتی را ارائه داد.

 

به گفته وی، ون باری (کارگو ون) این شرکت با نام اینرودز (INROADS) در ۶ ماه آینده عرضه ‌خواهد شد که با توجه به سابقه بالای گروه بهمن در زمینه خودروهای تجاری سبک، این محصول رویکردی جدید و تازه برای تامین نیازهای کسب و کارهای مختلف خواهد بود. محصولات بعدی بهمن موتور، یک سدان سگمنت C و نسخه‌های جدیدی از دیگنیتی و فیدلیتی با تیپ پرستیژ است که تغییراتی را در بخش قوای محرکه و تجهیزات ایمنی و رفاهی پشت سر گذاشته است.

 

Bahman new products

 

به عنوان مثال فیدلیتی پرستیژ دارای جدیدترین امکانات و رادارهای ایمنی موسوم به ADAS شامل ترمز اضطراری پیشرفته، هشدار حرکت بین خطوط، هشدار برخورد و پیشگیری از تصادف و همچنین پیشرانه ۲۶۰ اسب بخاری است. نسخه جدید دیگنیتی به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با توانایی تولید ۲۳۰ اسب‌بخار و ارتقا سیستم‌های ایمنی مجهز خواهد شد.



سدان جدید بهمن موتور نیز رسپکت (RESPECT) نام دارد که دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توانایی تولید ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور و جعبه‌دنده CVT با شبیه‌سازی ۹ سرعته است. شش کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، طول 4666 و فاصله بین دو محور ۲۷۰۰، دوربین ۳۶۰ درجه، گرمکن صندلی، تنظیم برقی صندلی‌ها، سامانه چندرسانه‌ای با نمایشگر ۱۰.۲5 اینچی لمسی و… از جمله ویژگی‌های این سدان است.

 

لازم به ذکر است که الزامات داخلی‌سازی خودروهای مونتاژی ۲۰ درصد است که بهمن موتور برای فیدلیتی سطح ۴۰ درصدی و برای ون اینرودز داخلی سازی بالای ۵۰ درصدی را هدف‌گذاری کرده است. فیدلیتی تا کنون به داخلی‌سازی ۲۵ درصد رسیده که این مقدار تا پایان سال به ۳۰ درصد می‌رسد. سطح داخلی‌سازی سدان رسپکت نیز در دو سال ۳۰ درصد خواهد رسید.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه