شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - نمایندگی آسیا خودرو

در معتبرترین مرکز خدمات خودرویی شرق تهران انجام می‌شود:



این روزها به روزترین نسخه دنا پلاس، سدان اسپرت ایران خودرو، که برای اولین بار در سال 1395 وارد بازار شد، با موتور توربوشارژ و آپشن ها و امکانات مختلف در خیابان‌ها در حال تردد است.

 

دنا پلاس که در سه تیپ عرضه می‌شود، در حال حاضر با دو پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی و توربو و گیربکس‌های ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود. ایران خودرو در وب سایت رسمی خود درخصوص این محصول ویژگی‌های زیر را اعلام کرده است:


• صندلي‏ راننده و سرنشين جلو 8 حركته برقي
• چراغ‌هاي جلو و عقب جديد
• چراغ هاي جلو مجهز به لامپ طرح نئون و چراغ روز ( Day Light)
• دوربين ديد عقب
• آينه‏ هاي جانبي طرح جديد و برقي تاشونده راهنمادار هم رنگ بدنه
• چراغ روشن كننده فضاي پايين پا در درهاي جلو (Foot lamp)


نسخه به روزتر این محصول دنا پلاس توربو شارژر است که در مقایسه با نسخه قبلی قدرت و شتاب بهتر، بهره‌وری در مصرف سوخت را در کارنامه خود ثبت کرده و از تغییرات آن نسبت به دنا پلاس می‌توان به استفاده از رینگ و تایر بزرگتر، نصب موتور توربوشارژر، سقف سانروف و 4 عدد کیسه هوا اشاره کرد.

 

AutomobileFa asia khodro 14010608 2


با استقبالی که از این محصول در بازار شده، نیاز به خدمات پس از فروش مناسب هم افزایش یافته است. نمایندگی آسیا خودرو (کد 1133) که در رده بندی خدماتی این شرکت "درجه خدماتی ممتاز" ارائه می‌دهد در شرق تهران با مرکزی مجهز و کادری مجرب به خدمات رسانی دارندگان دناپلاس و دیگر محصولات ایران خودرو مشغول است.


در صورت تمایل برای اطلاع از خدمات گروه نمایندگی آسیا خودرو، می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کرده و یا با شماره 75151 – 021 (داخلی 101 و 300) تماس بگیرید.

 AutomobileFa asia khodro 14010608 1

 

نظر دهید


در همین زمینه