شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جی ای سی GS3 امزوم
رفع مشکل درگاه پرداخت

 

شرکت راسا موتور خاورمیانه که در دور جدید واردات خودرو، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات GAC و سوزوکی را در اختیار دارد با انتشار اطلاعیه جدید از امکان تکمیل وجه خودروهای جی ای سی ویژه بخشنامه شماره ۷ این شرکت (منتشر شده در وبسایت راسا موتور در تاریخ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲) مربوط به طرح فروش مازاد خبر داد.

 

بنابر اعلام این شرکت مشکلات ایجاد شده در زمینه درگاه پرداخت مرتفع شده و متقاضیان تکمیل وجه می‌توانند با ورود به وبسایت شرکت راسا موتور خاورمیانه نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند. 

در بخشنامه فروش شماره ۷ شرکت راسا موتو ویژه طرح مازاد فروش، سه محصول جی ای سی GS3 امزوم، جی ای اسی امپو و جی ای سی امکو با قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی به ترتیب یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عرضه شده بود که قیمت نهایی این محصولات پس از احتساب هزینه‌ها و عوارض قانونی از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. 

 

بر اساس قوانین وضع شده در سامانه فروش یکپارچه خودروهای وارداتی، شرکت‌های وارد کننده می‌بایست با دریافت ۵۰ درصد از ارزش علی الحساب خودرو در مبادی ورودی نسبت به ثبت نام متقاضیان اقدام کرده و مابقی ارزش خودرو بر اساس محاسبه قیمت قطعی و نهایی در زمان تحویل با ارسال دعوتنامه تکمیل وجه از مشتریان دریافت شود. بنابراین در حال حاضر مشتریان این شرکت می‌بایست با قیمت‌های قطعی و نهایی اعلام شده توسط شرکت راسا موتو نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

 

 

اعلام قیمت‌های قطعی، نهایی و جدید سه محصول جی ای سی 

 بر اساس اعلام شرکت راسا موتور خاورمیانه در حال حاضر قیمت قطعی و نهایی جی‌ای‌سی امکو معادل ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۵۵ هزار و ۵۲۰ تومان، جی‌ای‌سی امپاو ۲ میلیارد و ۱۶۸ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت نهایی جی‌ای‌سی GS3 نیز یک میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. 

بر اساس جدیدترین اطلاعیه شرکت راسا موتور، متقاضیانی که در طرح فروش مازاد شرکت راسا موتور (بخشنامه شماره ۷ - ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲) نسبت به انتخاب محصولات جی ای سی اقدام کرده‌اند با مراجعه به وبسایت شرکت راسا موتور می‌توانند نسبت به تکمیل وجه بر اساس قیمت‌های قطعی جدید اعلام شده و تکمیل فرآیند اقدام فرمایند. 

 

گفتنی است مشتریان شرکت راسا موتور در ۲ ماه اخیر با مشکلاتی در زمینه پرداخت و تکمیل وجه موجه شده بودند که در حال حاضر این مشکلات مرتفع شده و مهلت تکمیل وجه برای بخشنامه شماره ۷ در طرح فروش خودروهای مازاد که تا روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده بود، تا پایان روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شد. 

 

نظر دهید


در همین زمینه