شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اتوخسروانی در آمل
گارانتی ویژه اتوخسروانی برای خریداران خودروی صفر و کارکرده

چهاردهمین شعبه اتوخسروانی در استان مازندران شهر آمل افتتاح شد. این شعبه یک عاملیت مولتی برند با قابلیت عرضه خودروهای مونتاژ داخل و همچنین خودروهای خارجی و وارداتی است.
لازم به ذکر است اتوخسروانی در تمامی شعبه‌های خود در کشور خدمات ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته است. اگر مشتریان خودروهای صفر کیلومتر مونتاژ داخل همچون لاماری ایما و تیگارد X35 را از عاملیت‌های اتوخسروانی خریداری کنند، این مجموعه تا یک‌سال علاوه بر گارانتی اصلی خودرو، پیشرانه و جعبه دنده این محصولات را گارانتی خواهد کرد. این ویژگی به این معنی است که در صورت خرابی جعبه دنده و پیشرانه خودرو در یک‌سال اول استفاده مشتری، خودرو معیوب توسط عاملیت اتوخسروانی پس گرفته شده و خودروی صفر کیلومتر به مشتری تحویل داده خواهد شد.

 

علاوه بر امتیاز فوق، ویژگی دیگری نیز برای مشتریانی که قصد خرید خودروهای کارکرده و خودروهای خارجی وارداتی موجود در بازار از عاملیت اتوخسروانی را دارند در نظر گرفته شده است. این مشتریان می‌توانند از گارانتی 15 هزار کیلومتری کارکرد جعبه دنده و پیشرانه خودرو بهره‌مند شوند. در این طرح اگر جعبه دنده و پیشرانه خودرو تا 15 هزار کیلومتر پس از خرید دچار عیب فنی شود هیچگونه هزینه‌ای بابت تعمیرات و قطعات از مشتریان دریافت نخواهد شد و به طور رایگان تعمیرات کامل جعبه دنده و پیشرانه انجام می‌شود.

 

AutomobileFa AutoKhosravani IN Amol City 01

 

ویژگی سومی که اتوخسروانی در نظر گرفته ضمانت 7 روزه بازگشت وجه است. در صورتی که خودرو خریداری شده از اتوخسروانی تا 7 روز پس از خرید مورد کارشناسی قرار گرفته و در آن عیب و ایرادی پیدا شود که پیش از فروش به اطلاع مشتری نرسیده باشد، مشتری می‌تواند خودرو را پس داده و ضرر و زیان خود را دریافت کند.

 

اتوخسروانی برنامه دارد تا در آینده نه چندان دور در شهرهای دیگر کشور و همچنین و در خارج از کشور شعبه‌هایی را برای فروش خودروهای نو و دست دوم افتتاح کند. همچنین تمرکز اتوخسروانی بر استفاده از نیروهای بومی در هر شهر برای ایجاد اشتغال در شهرهای مختلف است.

نظر دهید


در همین زمینه