شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کمپین «فرشته باش» مدیران خودرو
مسئولیت اجتماعی ام وی ام

 

توجه به مقوله مسئولیت اجتماعی برای شرکت‌ها و برندهای بزرگ، اصلی مهم و ضروری است و وظیفه اصلی این شرکت‌ها حضور در فعالیت‌های خیریه و عام المنفعه می‌باشد.


شرکت مدیران خودرو که در سال‌های اخیر رشد قابل توجه‌ای را در توسعه حجم بازار و مشتریان خود داشته نیز از این قاعده مستثنی نیست. در همین راستا طی سال جاری، توجه به این موضوع در فعالیت‌ها و رویداد‌های این خودرو ساز کاملا به چشم می‌خورد.


این رویداد ها که هماهنگی و اجرای آن‌ها بر عهده باشگاه مشتریان ام وی ام بود از بابلسر شروع شد، در رشت، اصفهان، تبریز و کرمان ادامه پیدا کرد و با نمایندگی دهقانپور به تهران برگشت. در روز یکشنبه مورخ 5 شهریور 1402 تعدادی از مدیران ارشد ام وی ام و سرکار خانم دهقانپور با حضور در محل خیریه مهرآفرین فعالیت خود در کمپین فرشته باش این خیریه را به اتمام رساندند.


در کمپین فرشته باش کودکان با رسم آرزو‌های خود در قالب نقاشی، آرزو‌های خود را به تصویر کشیدند و هر فرشته مسئول برآورده ساختن تعدادی از آنها بود.


یکی از همین فرشته‌ها با تامین اعتبار مبلغی معادل 2 میلیارد ریال آقای دهقانپور بود که توانست آرزوی 38 کودک تحت تکلف خیریه مهرآفرین را برآورده سازد. امیدواریم بازهم شاهد مشارکت هرچه بیشتر ام وی ام در کمپین‌های اینچنین باشیم و رویداد‌های بیشتری مثل کمپین فرشته باش را در آینده نزدیک ببینیم.

 

نظر دهید


در همین زمینه