شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شوروم فونیکس آسیا خودرو در خیابان پاسداران تهران
30 سال تجربه خودرویی

 

آسیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌های ایران خودرو و مدیران خودرو در حالی شعبه جدید خود را جهت فروش و عرضه خودروهای فونیکس افتتاح کرده که سی‌امین سال فعالیت خود را سپری می‌کند.


سال گذشته شرکت مدیران خودرو اعلام کرده بود که محصولات فونیکس را شوروم‌هایی مجزا از برند ام‌وی‌ام به فروش خواهد رساند. شعبه پاسداران آسیا خودرو، یکی از اولین‌ شوروم‌های اختصاصی برند فونیکس است که در فضایی به وسعت 300 متر مربع محصولات این برند پریمیوم را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.


شعبه پاسداران آسیا خودرو، دارای بالاترین سطح از استانداردسازی برندد فونیکس است و با امکانات در نظر گرفته شده برای آن، فضایی مدرن و صمیمی را برای خرید خودرو فراهم کرده است. محصولات فونیکس از جمله، تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو، آریزو 6 پرو و حتی نوبرانه مدیران خودرو یعنی فونیکس FX در این شوروم با نورپردازی ویژه و فضایی گسترده برای بررسی همه جانبه خودرو به نمایش گذاشته شده است.


همچنین پرسنل آسیا خودرو برای معرفی ویژگی‌های خودرو در این شعبه به استقبال مشتریان‌ می‌آیند تا مشتری‌ را در انتخاب گزینه ایده‌آل و متناسب با نیاز خود راهنمایی کنند. در انتهای شوروم تازه فونیکس، کافی‌شاپی کوچک و با فضایی راحت در نظر گرفته شده تا در طمان تصمیم گیری و مشورت برای انتخاب فونیکس ایده‌آل خود، از آن‌ها با امکانات ویژه در نظر گرفته شده، پذیرایی شود.

 


شعبه پاسداران آسیا خودرو در ابتدای خیابان بوستان هفتم واقع شده است. با این حال ایجاد پارکینگ اختصاصی برای بازدید کنندگان از شوروم فونیکس، دغدغه پیدا کردن جای پارک در کوچه‌های همواره پرتردد پاسداران را از بین می‌برد. آسیا خودرو پیش از این نیز با راه‌اندازی مرکز تحویل اختصاصی خود در خیابان دماوند واقع در برج آناهید، خود را به عنوان یک مجموعه پیشرو در ارائه خدمات به مشتری مطرح کرده بود.


برای تماس با شعبه اختصاصی فونیکس آسیا خودرو در پاسداران می‌توانید از خط ویژه ۵ رقمی 75151-021 استفاده کنید. همچنین برای آگاهی از شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس و سایر محصولات مدیران خودرو، می‌توانید شماره تماس خود را در وب‌سایت آسیا خودرو ثبت کنید تا شرایط فروش محصولات مدیران خودرو پیش از سایرین برای شما پیامک شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه