شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ونوسیا D60 Plus EV
ورود محصولات جدید سایپا، مکث موتور و BM Cars به سامانه فروش

 به گزارش اتومبیل فارسی، امروز 6 خودرو به فهرست خودروهای وارداتی عرضه شده در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شد.
4 مدل از خودروهای اضافه شده به این فهرست برقی بوده و شامل محصولاتی از گروه سایپا، BM Cars و مکث موتور است که به ترتیب شامل چانگان ایدو 460، سینوگلد (Sino-Gold)، هونگچی E-QM5 و ونوسیا D60 برقی می‌شود.

 

سینوگلد یک سدان برقی است که در طراحی ظاهری و فضای داخلی کابین شباهت بسیار زیادی به آریزو 5 برقی دارد و در واقع این محصول بر اساس همان آریزو 5 برقی توسعه پیدا کرده اما در برخی از اجزا تفاوت‌هایی با این محصول دارد به نوعی می‌توان سینوگلد را نسخه ریبج شده‌ای از آریزو 5 برقی با اعمال برخی تغییرات دانست.



بر اساس اطلاعات بدست آمده مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام کرده است که بیشتر خودروهای برقی ابتدا برای تاکسیرانی استفاده شده و سپس ظرفیت مازاد آن برای مشتریان حقیقی اختصاص پیدا خواهد کرد بنابراین اینگونه می‌توان تفسیر کرد که حضور بیشتر خودروهای برقی در سامانه برای آشنایی بیشتر مشتریان است اما باید منتظر ماند و دید که عرضه این محصولات برای مشتریان حقیقی و همچنین برای مصارف حمل و نقل عمومی انجام خواهد شد.



پیش از این نیز جک J7 برقی یا جک E50A به عنوان اولین خودرو برقی وارداتی سامانه شناخته شده بود که با اضافه شدن این محصولات جمع خودروهای برقی سامانه عرضه خودروهای وارداتی به 5 رسید. گفتنی است دو محصول ونوسیا D60 پلاس و ونوسیا استار از محصولات مکث موتور خودروهای غیر برقی هستند که به سامانه اضافه شده‌اند.

نظر دهید


در همین زمینه