شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فولکس واگن و چین
تولید 800 هزار دستگاه در شش ماه اول 2024 در فاو – فولکس واگن

 داده‌های اولیه از فروش شش ماهه جوینت‌ونچر فاو – فولکس‌ واگن نشان می‌دهد این شرکت در مجموع نزدیک به 800 هزار خودرو جدید فروخته است. از این تعداد 435296 دستگاه مربوط به برند فولکس‌واگن و 301642 دستگاه فروش محصولات برند آئودی است که شامل خودروهای وارداتی عرضه شده به بازار چین نیز می‌شود. همچنین 61 هزار و 603 دستگاه مربوط به فروش برند مشترک جتا است.
در مورد مدل‌های محبوب شرکت مشترک فاو و فولکس‌ واگن می‌توان به آئودی A6L با فروش 86512 دستگاه، آئودی Q5L و A4L که به ترتیب فروشی معادل 65456 دستگاه و 54914 دستگاه اشاره کرد. پر فروش‌ترین مدل این شرکت فولکس‌واگن ساگیتار با فروش 110051 دستگاه بوده و از برند فولکس‌واگن بعد از ساگیتار مدل‌های ماگوتان و تانیو در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

 

33 سال همکاری فولکس واگن و فاو

در تاریخ 3 ژوئیه جوینت‌ونچر فاو و فولکس واگن از 28 میلیونمین خودرو تولیدی خود رونمایی کردند و پس از 33 سال همکاری مداوم به اولین خودروسازان مشترک چینی تبدیل شدند که چنین رکوردی را از خود به جای گذاشته‌اند.
این همکاری بیش از 500 هزار شغل در صنایع بالادستی و پایین دستی در چین ایجاد کرده است و تاکنون بیش از 700 میلیارد یوآن به صورت مالیات برای دولت چین آورده داشته است. این شرکت آلمانی – چینی اعلام کرده است که در توسعه پلت‌فرم‌های خاص خودروهای برقی با هزینه مقرون به صرفه پیشرو بوده و در توسعه فناوری‌های هایبریدی خودرو نیز دستاوردهای جدید به دست آورده است. این شرکت در آینده به استراتژی استفاده همزمان بنزین و برق پایبند بوده و به تحقیق و توسعه در این عرصه پایبند است.

برای دسترسی به جدیدترین اخبار، شرایط فروش و معرفی اتومبیل فارسی در مورد محصولات فولکس‌ واگن اینجا را کلیک کنید

نظر دهید


در همین زمینه