شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید تویوتا لندکروزر پیش از رونمایی رسمی لو رفت + تصاویر
اتومبیل فارسی - اولین تصاویر از نسل جدید تویوتا لندکروزر

 بازار داغ شایعات پیرامون نسل جدید لندکروزر

 

 

بالاخره پس از حرف و حدیث‌های فراوان پیرامون توقف تولید یا عرضه نسل جدید تویوتا لندکروزر، این خودروساز ژاپنی تصمیم به عرضه نسل جدید این شاسی‌بلند بزرگ آفرودی گرفت. نسلی که با کد 300 شناسایی خواهد شد و پیش از رونمایی رسمی تصاویر نسخه نهایی آن به بیرون درز کرده است.

 

اگرچه هنوز هیچ یک از ویژگی‌های فنی نسل جدید تویوتا لندکروزر به طور رسمی اعلام نشده است اما بازار شایعات و احتمالات در مورد ویژگی‌های این شاسی‌بلند محبوب بسیار داغ است. شایعات حاکی از آن است که لندکروزر سری 300 به یک پیشرانه 6 سیلندر V شکل توئین توربو 3.5 لیتری مجهز خواهد بود و همراه با یک سامانه هیبریدی نیز عرضه خواهد شد. البته برخی اخبار از عرضه نسل جدید لندکروزر 300 در سه نسخه بنزینی، دیزلی و هیبریدی حکایت دارند. البته مساله دیگری که هنوز مشخص نیست، بازارهایی است که تویوتا قصد عرضه لندکروزر سری 300 را در آن‌ها دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا این محصول در بازار ایالات متحده آمریکا نیز عرضه می‌شود یا خیر.

 

 
نا گفته نماند که هنوز هم این احتمال وجود دارد که نسل جدید تویوتا لندکروزر با برند لکسوس و تحت مدل LX عرضه شود. نسخه لوکس تر آن در حال حاضر فروش بیشتری نسبت به خودروی ثابت Toyota خود در ایالات متحده دارد و به سختی گران تر است. ما هنوز هیچ عکس جاسوسی یا تصاویری لو رفته از نسل جدید LX ندیده ایم ، اما مطمئناً از یک ظاهر بیرونی متمایز و خاص خود با جلوپنجره دوک نخ ریسی لکسوس بهره خواهد برد.


بر اساس تصاویر منتشر شده، نسل جدید تویوتا لندکروزر چهره‌ای متفاوت و مدرن داشته و به عقیده بسیاری طراحی دماغه آن به کادیلاک اسکالید نزدیک شده است. همچنین از تصاویر منتشر شده از فضای داخلی کابین نیز پیدا است که این محصول با سطح بالایی از تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی نظیر نمایشگر بزرگ 12 اینچی عرضه خواهد شد. 

بهبود عملکرد در مسیرهای خارج جاده‌ای، فهرست کاملی از تجهیزات کمکی راننده و سامانه‌های کنترلی، امکانات رفاهی لوکسی نظیر سردکن صندلی‌ها، بهبودهایی در زمینه ایمنی و... از جمله تغییراتی است که از نسل جدید تویوتا لندکروزر انتظار می‌رود. 

 

نظر دهید


در همین زمینه