شبکه‌های اجتماعی

تحویل جیلی با پهپاد برای مقابله با کرونا
Automobile Farsi - Geely Icon touchless delivery

راهکار خودروساز چینی برای آسودگی مشتری‌ها

اپیدمی ویروس کرونا برای برای بسیاری از شرکت‌ها فرصت مناسبی را فراهم ساخته تا با خودکار کردن بخش‌های بیش‌تری از فرآیند تولید، تکیه خود به نیروی انسانی را کاهش دهند.
شاید بدبینانه به نظر برسد، اما شرکت‌های زیادی در چین استفاده از هوش مصنوعی را جایگزین نیروی انسانی کرده‌اند. بدیهی این روند گسترده‌تر از چیزی است که تا کنون در روند تولید دیده‌ایم. برای نمونه، شرکت خودروسازی جیلی به تازگی تحویل بدون تماس محصولاتش را آغاز کرده است.
سیستم تحویل بدون تماس جیلی که در تمام نقاط چین در حال اجرا است، امکان تحویل خودروهای جدید این شرکت را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی در محل خانه یا محل کار مشتری فراهم می سازد.
این سیستم با استفاده از پهپاد کلید خودروهای جدید را کنار در منزل یا بالکن مشتری‌های تحویل می‌دهد ه فاصله بین کارکنان و مشتری‌ها را به معنای واقعی کلمه حفظ می‌کند و فرآیند کاملا بدون تماس را ایجاد می‌کند.
تحویل بدون تماس، بخشی از سیستم فروش آنلاین اختصاصی خودروسازی جیلی است که دهم فوریه 2020 رونمایی شد. این خدمت به مشتری اجازه می‌دهد به صورت آنلاین ویژگی‌های خودروی خود را انتخاب کند، پرداخت هزینه و بیمه آن را نیز به صورت آنلاین انجام دهد و بدون تماس آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرد.
جیلی می‌گوید بیش از ده هزار نفر از مشتریانش از زمان راه‌اندازی این پلتفرم فروش آنلاین در فوریه، سفارش خود را ثبت و هزینه خرید خودرو را پرداخت کرده‌اند. همچنین این شرکت می‌افزاید 110هزار مشتری این شرکت علاقه خود به خرید خودروهای جیلی به این شیوه در کوتاه مدت را در این سامانه ثبت کرده‌اند. تمام این خودروها از نزدیک‌ترین نمایندگی برای مشتری‌ها ارسال می‌شود و پیش از تحویل ضدعفونی می‌شوند.

نظر دهید


در همین زمینه