شبکه‌های اجتماعی

تیگو 8 پرو به دنبال فتح بازارهای جدید
اتومبیل فارسی - فونیکس تیگو 8 پرو

پرچم‌دار چری پس از ایران در عراق، پاکستان و عربستان عرضه می‌شود


در حالی که بازار جهانی به سرعت گسترش می یابد، چری به طور فعال در حال گسترش نفوذ برند خود و ایجاد یک تصویر مثبت از برندش است. اخیراً، چری رویدادهای قدردانی از رسانه‌ها را در سرتاسر جهان برگزار کرد و از افراد مشهور رسانه‌ای از سراسر جهان دعوت به عمل آورد تا با جدیدترین محصولات مانند تیگو 8 پرو آشنا شوند و احساس کنند که ارتباط نزدیک‌تر و بهتری با رسانه‌ها دارند و قدرت جهانی چری نمایان گردد.

 

در عراق، چری از 30 رسانه معروف و 25 فروشنده خودرو دعوت کرد تا یک رویداد قدردانی رسانه‌ای در بغداد شرکت کنند. در این رویداد، چری برنامه توسعه‌ای خود برای سال 2022 را به رسانه‌های بزرگ اعلام کرد و همچنین قدرت فناوری و تاریخچه توسعه خود را به خبرنگاران و فعالان بازار خودرو نشان داد. علاوه بر این، چری همچنین تیگو 8 پرو را به عنوان جدیدترین عضو از خانواده پرو، به فروشندگان خودرو و خبرنگاران رسانه معرفی کرد.


در عربستان سعودی، چری در هتل لوکس جده هایت پارک، از 35 رسانه برجسته خودروسازی و سایر روزنامه نگاران رسانه‌های مرتبط، قدردانی کرد. اجرای زنده ساکسیفون هم بخشی از این برنامه بود. در همین حال، شاهد اعلان نکات لازم در نگهداری محصولات چری، برنامه های کمپین With Chery With Love و ویدیوی معرفی تیگو 8 پرو هم در این مراسم بودیم. تمرکز اصلی در این رویداد، استقرار چری در بازار عربستان و برنامه‌ریزی تجاری بر روی تیگو 8 پرو بود. پس از این رویداد، رسانه‌های عرب، نظرات مثبتی درباره فعالیت‌های برند چری داشتند و از طراحی پویا و ویژگی‌های جذاب محصولاتی چون تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو، استقبال کردند. طراحی صفحه نمایش تیگو 8 پرو هم بسیار مورد توجه آن‌ها قرار گرفت.

 

پاکستان، دیگر مقصد چری بود که رویداد قدردانی رسانه‌ای را در آنجا برگزار کرد تا از دو مدل جدید تیگو، رونمایی کند. بیش از 60 رسانه در این رویداد شرکت کردند و اکثر آن‌ها از دسته رسانه‌های خودرویی بودند. انتظار می‌رود که در سه ماهه اول سال 2022، دو مدل تیگو 4 پرو و تیگو 8 پرو به بازار پاکستان عرضه شوند.

 

نظر دهید


در همین زمینه