شبکه‌های اجتماعی

وارمینگ آمده تا خودروهای الکتریکی رولزرویس را طراحی کند
اتومبیل فارسی - آندرس وارمینگ، سرطراح رولزرویس

 ماموریت اصلی یک طراح


پس از رفتن جوزف کابان در اکتبر 2019 از رولزرویس، این شرکت تا امروز بدون سر طراح فعالیت کرده و حالا تا یک ماه دیگر (ابتدای ژوئیه) آندرس وارمینگ کار خود را به عنوان سر طراح در رولزرویس آغاز می‌کند.


وارمینگ اهل دانمارک و 48 ساله است، او به مدت 17 سال در تیم طراحی ب‌ام‌و فعالیت کرده و مدتی را نیز به عنوان مدیر طراحی مینی کار کرده است. او از سال 2016 به شرکت بورگوارد -که مالکیت آن در اختیار فوتون چین است- رفت و از سال 2019 وارمینگ دیزاین استودیو را تاسیس کرد، او قبل از بازگشت به اروپا روی طراحی خودروهای الکتریکی برند تازه تاسیس هِنگچی فعالیت کرد. حالا دوره همکاری او با چینی‌ها به سر رسیده و دوباره با گروه ب‌ام‌و به توافق رسیده است.


در چهار سال گذشته، همه محصولات رولزرویس به طور کامل محول شدند. کالینان برای نخستین بار معرفی شد، نسل جدید فانتوم و گوست نیز معرفی شده و به نظر می‌رسد جایگزین‌های مدل کوپه ریث و مدل کانورتیبل داون نیز آماده معرفی باشد.

 

با توجه به چرخه طولانی تولید خودروهای رولزرویس که نیازی به اصلاحات سریع و ارائه نسخه‌های جدید با سرعت بالا ندارند، به نظر می‌رسد وظیفه اصلی آندرس وارمینگ توسعه طراحی برای رولزرویس‌های برقی در آینده خواهد بود.

 

نظر دهید


در همین زمینه